| coMpLeT a întrebat:

La concursul cu miss si mister din a 9-a am inteles ca sunt mai multe probe, de dans si altele, imi puteti spune exact ce probe sunt? Castigatorii vor fi alesi de profesori? Daca mister e da la o clasa de a 9-a, miss poate sa fie de la alta clasa? Ce se castiga?
Dau funda.

4 răspunsuri:
| JustMusic a răspuns:

Da sunt mai multe probe, in general cei de a 12 care organizeaza si profi organizatori aleg problele, nu sunt la toate liceele la fel.Castigatori de la preselectie sunt alesi de elevi de a 12 si de profi organizatori iar castigatori balului o sa fie alesi de un juri in care o sa fie niste reprezentanti ai sponsorilor un ele un prof si cred ca si directorul.Da nu e o regula ca miss si mister sa fie din aceiasi calsa, e posibil ca si pe scena perecheli sa nu fie din aceiasi clasa se intampla ca dintr-o clasa fata e inalta si baitul scund si cei care se ocupa cu organizarea o sa fac ain asa fel incat sa fi-tu egali ca si statura.La castig e mai greu de spus, sponsori dau si ei premii, oricup se peimesc premii de participare, o sai fie si miss/mister popularritate, elegantaetc ce le mai vine in cap organizatorilor.Fiecare liceu are regulile si premilii lui. Daca vrei sa participi eu te-as sfatui sa o faci, odata esti boboc/boboaca si e o experienta noua.

| PrincessSophie a răspuns:

Depind de fiecare liceu in parte. Dar de obicei, cele mai comune probe sunt: dansul, o proba de talent, unde fiecare pereche face un lucru la care se pricepe cel mai bine, o proba gen ghicitori sau intrebari de cultura generala si inca o proba de amuzament. De obicei juriul e format din profesori si din missu si missterul din anul precedent. Se poate sa fie miss'u de la o clasa de a 9-a iar misteru de la alta clasa. Premiile sunt iar in functie de cei care organizeaza balul si de sponosori. Daca de exemplu balul e sponzoritat de o sala de fitness, poti primi un abonament la sala pe o perioada de timp. chestii de genul. happy

| Raizen69 a răspuns: