anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

(n-am stiut in ce categorie sa-l pun happy )

Buna,
Deci va prezint pe scurt problema:
Am 16 ani si locuiesc in Franta din 2012. Parintii mei sunt divortati si locuiesc cu maica-mea si prietenul ei.
Am mai mers prin Romania asa prin vacanta dar acum se fac doi ani de cand n-am mai venit in tara si mi-e foarte dor.
Adevarul e ca nu mai am prieteni prin Romania avand in vedere c-am pierdut contactul. Nici in Franta nu e mai bine caci in primii ani am stat singur la scoala si la gimnaziu dar macar la liceu am doua prietene cu care ma inteleg foarte binewinking.
Aici in Franta nu ma simt acasa si ma simt doar ca un strain ( sunt foarte atasat de Romania si chiar foarte patriot). Totusi la liceu sunt apreciat de profesori vazand ca am rezultate bune. Acum am terminat aici echivalentul la a 10 a in Romania, ceea ce inseamna ca-mi mai raman doi ani pana la bac. Dupa am de gand sa fac o faculate de medicina la Cluj si mi-e frica sa nu fiu vazut ca un strain desi sunt roman ( bun mai am si origini rusesti dar no happy ).
Stiu ca mai am de asteptat inca doi ani dar simt ca dupa doi ani de astepat incep sa-mi pierd rabdarea si ma gandesc tot timpul la Romania.
Odata i-am zis lui maica-mea ca vreau sa ma mut definitiv in Romania dupa bac dar a zis ca n-am ce face acolo stiind toata lumea motivele. Oricum pe mine ma intereseaza mai mult conditia noastra spirituala dacat niste hartii de schimb.

Scriind acest post va rog sa ma ajuati cu niste sfaturi,

Merci beaaucoup

Răspuns Câştigător
| Freya1 a răspuns:

Ca să poţi să fi fericit trebuie să faci ce simţi.
Doi ani vor trece repede ai să vezi şi pe urmă o să poţi să faci ce simţi. Iar ca să te înţelegi şi cu mama ta poţi să îi spui că faci facultatea în ţara iar în caz că nu o să iţi meargă din punct de vedere financiar ai să te întorci să munceşti acolo şi poate o să fie mai îngăduitoare.