| nonuser a întrebat:

Nu mai gasesc sens vietii.
Sunt student in anul I la automatica si calculatoare politehnica Bucuresti.

De cand eram mic stateam in preajma calculatoarelor. La varsta de 16 ani am invatat PHP. Am decis in final sa urmez aceasta facultate.

Sincer sa fiu nu stiu de ce am ales sa vin aici. In sensul ca ma intristeaza facultatea. Colegii sunt foarte crispati... reci as putea spune.
Facultatea este grea.

Si sincer sa fiu... nu stiu daca am ales bine. Nu stiu daca asta mi-am dorit cel mai mult sa fac in viata.
Nu stiu daca mi-ar placea cu adevarat sa fiu programator.
Un alt motiv pentru care m-am dus acolo a fost si influenta parintilor cred.

Nu stiu. Imi vine pur si simplu sa mor.
Parca totul ma intristeaza.
Voi ce-ati face in locul meu?

6 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

Eu in locul tau as continua pana obtin diploma si apoi as cauta un loc de munca, nu are rost sa pierzi timpul petrecut (pentru ca sunt bani investiti si efort realizat de tine) la facultate, faci ce poti si treci cu bine.

| AshuraElric a răspuns: