| Betty202506 a întrebat:

O colega din clasa mea vrea să-mi ia premiul! Știu că sună ciudat dar sunt a 8-a și am fost prietena cu aceea fata până când am aflat că adevăratele ei intenții era că sa ia medii mai mari că mine ca să poată să-mi ia premiul! Am luat premiul 3 timp de 3 ani și acum totul o sa sa năruie...Ce sa fac?

Răspuns Câştigător şi Apreciat de Editori
| Bernardus a răspuns:

Ce sa faci? Sa iti dai seama ca notele nu sunt atat de relevante pe cat crezi si ca nu e un capat de tara daca nu iei premiu si ca atat timp cat iei note suficient de bune in examen cat sa intri la ce liceu vrei e aproape irelevant gimnaziul, care conteaza doar 20% din media de admitere si ca dupa ce intri la liceu o sa uiti cam tot ce ai invatat la materiile care nu sunt relevante pentru profilul pe care esti. Oricat de mult ai fi muncit sa ai note bune la ele si ca daca scoala este cel mai important lucru din viata ta (cel putin asta reiese din felul in care ai scris intrebarea) si tot ce inveti este exclusiv de la scoala o sa ajungi sa nu ai habar ce o sa faci in viata, si posibil ca intr-un mediu competitiv ca scoala e firesc ca altii sa vrea sa fie mai buni decat tine, si ca nu este obligatoriu ca tu sa primesti un anume premiu.

| Betty202506 explică (pentru Bernardus):

Ai dreptate, îți mulțumesc

6 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Inseamna ca e mai buna ca tine daca ai postat intrebarea asta. Te-a speriat. Posibil sa reuseasca, pentru ca tu esti deja in panica.

| sierra1 a răspuns:

La fel ar putea gândi și ea! Adică ai luat premiu 3 ani la rând și acum ar fi rândul ei. Si tu nu o lași (nu accepți să te depășească dar tu să o depășești e ok)

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Sa inveti, lol. E desteapta laughing.

| munteanuionvictor a răspuns:

O să reușească doar dacă are note mai bune ca tine. E normal să încerce să ajungă cât mai sus.

| Anonimus345642235 a răspuns: