| System a întrebat:

eu cu prietena mea ma vad aproape in fiecare seara, ne intalnim cam de vreo 2 luni, si cam cite ori in luna sau in sptamina ar fi bine sa o invit la o pizza sau altceva de genul acesta mai ales ca ei ii plac foarte mult chestii de genul acesta, insa citeodata nu prea imi pot permite, deoarece sunt student si stiti voi cum e...
mersy! astept cit mai multe pareri

Răspuns Câştigător
| Tweetymrrr a răspuns:

Deci este adevarat ca fetele apreciaza foarte mult chestiile de genu', dar acum nu este obligatoriu sa o inviti tu mereu al pizza.De exemplu, sa zicem ca saptamana asta nu o poti invita in oras. Dar saptamana viitoare ii faci propunerea de a merge la film (de ex)Sau ii iei tu un nimic acolo( o bratara draguta, nu din aur sau alte alea) si ii zici ac iti pare rau ca nu ai putut sa o duci undeva saptamana asta. Oricum cred ca va aprecia. Daca fata te place, chiar nu conteaza unde mergeti cand iesiti, conteaza doar sa iesiti.winking

4 răspunsuri:
| Bebelushaaː a răspuns:

Buna happy
Eu cred ca o data la doua saptamani ajunge.ca trebuie sa inteleaga si ea ca esti student si nu poti in fiecare zi straight face. Si puteti face si alte activitati impreuna.ca prea mult mancare ingrasa laughing. In loc sa te duci la pizza si sa dai o groaza de bani mai bine plecati in alt oras si va plimbati si va distrati mai multwinking.
Parerea mea big grin
pup :*

| VirtualDiva a răspuns:

Ca să vă simţiţi bine nu trebuie să cheltuiţi mulţi bani! Contează cu cine eşti, iar dacă persoana potrivită atmosfera plăcută vine de la sine, oriunde aţi fi. Dacă vrei să petreci o seară frumoasă cu ea puteţi să puneţi un film pe Pc sau dacă este ceva frumos la tv sau chiar să închiriaţi un film. Cumpăraţi popcorn, chipsuri, suc, ce vreţi voi.Vei vedea, vă veţi distra la fel de bine ca atunci când mergeţi în oraş. Mai ales că sunteţi acasă si puteţi sa radeţi să vă giugiuliţi fără ca oamenii să se uite la voi.
Take care, VD.

| System explică: