| System a întrebat:

eu cu prietena mea ma vad aproape in fiecare seara, ne intalnim cam de vreo 2 luni, si cam cite ori in luna sau in sptamina ar fi bine sa o invit la o pizza sau altceva de genul acesta mai ales ca ei ii plac foarte mult chestii de genul acesta, insa citeodata nu prea imi pot permite, deoarece sunt student si stiti voi cum e...

insa de multe ori nu eu ii qropun ci ea imi zice,, ce facem mine poate mergem la pizza,, si nu prea stiu ce sa-i zic, insa nu am refuzat niciodata, cu toate ca uneori vroiam sa refuz dar nu stiam cum sa-i zic.

mersy! astept cit mai multe pareri si raspunsuri

Răspuns Câştigător
| Scriiitoare a răspuns:

Cred ca oricarei femei iar place sa iasa cu baiat pe care il place: pe ea nu o intereseaza unde mergeti si ce faceti, ci faptul ca sunteti impreuna. pur si simplu iesi cu ea pe afara, mai iesi din cand in cand pe la pizza si la un suc, dar invit-o tu

5 răspunsuri:
| AnonimA a răspuns:

Buna pai de ce nu ii spui ca nu iti permiti sa mergi in fiecare zi la pizza? si din moment ce iti propune ea ar trebui sa plateasca si ea macar 1 dataoh go on

Răspuns utilizator avertizat
| Scriiitoare a răspuns:

Ms pentru fundakiss sunt sigura ca va fi totul bine:d bafta

| Ramooon a răspuns:

Cred ca cel mai corect este sa ii spui si ei ceea ce crezi si ce probleme ai, daca tine la tine o sa inteleaga, si mai ales daca sunteti intr-o relatie trebuie sa platiti amandoi, nu numai tu. daca tine la tine o sa fie de acord, si poti sa te plimbi prin parcuri, sa mergeti la un muzeu, este mai ieftin decat la pizza poate sun a plictisitor tongue dar eu zic ca ai ce sa vezi, daca stramba din nas, nu merita sa mai investesti in ea, nici timp, nici pizzatongue
Si daca ii place asa mult e usor de facuttongue poate sa iti gateasca tongue sau tu ei tongue

| LoveNight a răspuns: