| JustAod a întrebat:

Salut,sunt elev in clasa a 8-a si voiam sa va intreb cum e prima data la liceu, adică cum ma imprietenesc cu colegii si profesorii (sunt mai timid si nu prea vorbesc cu asa multa lume)

4 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Secretul este sa intri in forta, adica sa inveti foarte-foarte bine la toate materiile, ca profesorii si colegii sa te perceapa ca un copil destept si atunci toti te vor place si vor dori sa-ti fie prieteni, iar profesorii te vor admira si te vor nota cu note mari, chiar si atunci cand esti mai putin activ la ore.

La liceu ai ocazia sa te reinventezi pe tine, sa faci impresie de nota 10, tuturor, daca intelegi ca nu mai esti la generala si acum ai o a doua sansa in viata, sa arati tuturor ca tu esti un copil extraordinar.

| dullcat a răspuns:

Buna.Evident ca poate fi frumos sau urat, in functie de cum este perspectiva ta, daca esti o fire mai sociabila, care tinde spre partea extrovertita sau dimpotriva, una mai retrasa, care tinde spre partea introvertita.Cei in urma au dificultati un pic mai mari in a-si face prieteni, insa odata ce te prinzi care-i treaba si iti dai seama ce fel de colegi ai in jur, ti-e mult mai usor sa te descurci.Incearca sa fii pe cat posibil sociabil la inceput si nu refuza invitatiile pentru iesiri, fiindca nu se poate sa cunosti oamenii fara sa iesi cu ei si in afara scolii. Poate ai noroc si dai peste un grupulet fain, ramai pozitiv! Cu profesorii e mult spus sa te imprietenesti, aici nu incape discutie.laughing In fata lor iti faci o imagine buna sau una rea prin prezenta ta de la ore si atat. Evident, in primul caz profii te vor retine cu drag si atunci poti apela la ei in pauze sau le poti trimite emailuri, sa vorbesti mai usor decat elevii care le fac probleme. Poti sa intrebi de diverse carti si materiale sau concursuri etc. si ei iti vor raspunde cu placere, pe un ton prietenos.

| JustAod explică (pentru dullcat):