| Andrei123654789 a întrebat:


As vrea sa va intreb probabil lucrul ce ma tot zapaceste de la inceputul clasei a VIII-a pana acuma.Este luna martie mai e putin pana in aprilie si examenul se apropie cu pasi repezi iar eu a trebuit sa iau o hotarare si anume profilul la care sa dau la liceu.Ca sa fiu sincer iubesc chimia si foarte mult biologia si as vrea sa dau la Stiintele Naturii(Chimie-Biologie) deoarece in viitor as vrea sa dau la o facultate de medicina probabil chirurgie, whatever.
Dar totusi ma gandesc si la mate-info deoarece nu se invata asa mult materiile esentiale pentru un doctor ce e adevarat dar "cica" sunt profesori mai buni si na..mofturi.La simulari am luat 9.6 la romana si 8.5 la mate deci as putea intra daca mai invat putin si la mate-info dar nu stiu pe ce sa ma decid.Ps:nu m-as vedea vreodata in inginerie sau ceva bazat pe matematica dar multi zic ca Stiintele Naturii e o rusine si iti trebuie o nota ff mica pentru a intra deci as intra usor,chiar nu stiu, daca aveti vreun sfat va rog sa mi-l comunicati cat mai rapid, pana in iunie daca se poatetongue

Răspuns Câştigător
| Daalalifnuunalif a răspuns:

Buna, tu nu asculta la nimeni, tu sa urmezi ce-ti place tie cel mai mult, ceea ce te caracterizeaza pe tine mai mult, unde esti sigura ca poti merge inainte. Felicuitari pentru notele foarte bune obtinute! Succes pe mai departe, si tu urmeaza-ti visul tau, lasa lumea!

1 răspuns:
| yekto a răspuns:

Ce te vezi facand (muncind) fara sa iti dai seama cand a trecut timpul?
Mergi intr-acolo