| Tudormatei a întrebat:


De ziua mea (13 dec) sau de craciun imi doresc o chitara. Sunt incepator, vreau sa ma apuc... Am gasit cateva care sunt. Destul de ieftine, problema este ca nu stiu cum sa le spun parintilor.
Multumesc! Am mai pus intrebarea aceasta, dar raspunsurile nu m-au convins asa mult.

3 răspunsuri:
| greyhound a răspuns:

Mai, nu e ca si cum le-ai spune ca esti gay, nu-i chiar atat de dificil. Vorbeste cu ei direct, sau cu cine se lasa convins mai usor (o sa transmita oricum celuilalt si poate il si convinge mai repede decat tine)

| Mihaitza009 a răspuns:

Poti sa le spui alor tai ca ai vrea de craciun sa iti cumperi tu o chitara fiinda ai vrea sa incerci ceva nou decat iesitul in oras jucatul pe calculator etc. si chiar daca ei vor spune ca este o idee proasta incearca sa le faci acel nu intr-un da spunandu-le ca este ceea ce iti doresti tu cu adevarat sa faci funda?

| dragonu3 a răspuns:

Faci ca mine asculti vreo 2 saptamani numai melodii cantate la chitara si le si canti si atunci parintii isi vor da seama ca iti place sa canti la chitara si iti vor cumpara una doar trebuie sa ai curaj.winking