| Tudormatei a întrebat:


De ziua mea (13 dec) sau de craciun imi doresc o chitara. Sunt incepator, vreau sa ma apuc... Am gasit cateva care sunt ieftine, problema este ca nu stiu cum sa le spun parintilor.
Ma puteti ajuta?

Răspuns Câştigător
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Salut happy Poi spune-i parintelui cu care te intelegi mai bine prima oara (Fiecare are asa ceva, la mine e mama big grin) si ii spui asa, cu timiditate: "Mama / Tata. Stii ca pe 13 decembrie e ziua mea, nu? Mi-as dori ceva si sper sa imi indeplinesti dorinta big grin Sunt pasionat de muzica, si simt nevoia sa ma apuc de cantat la chitara. Te rog, imi poti face asta cadou de ziua mea, sau de Craciun? puppy dog eyes" Si sa speram ca te intelege big grin Dar trebuie sa fii foarte serios cand vine vorba de asta, o chitara este aproximativ 500 de lei, si acum cum suntem in criza, este greu tongue Fa-o doar daca esti sigur ca vrei sa te apuci de cantat la chitara. WARNING: Te poti hotari, dar timpul este limitat tongue Nu se mai poate duce inapoi. Ai timp pana in ziua in care vor merge la magazin sa ti-o ia happy

Mult succes! happy Poate nu ne vom mai vedea, dar sper sa ajungi un mare muzician! Bafta!

| anonim_4396 a răspuns (pentru anonim_4396):

Si dupa ce ii spui parintelui tau preferat, si te intelege, intreaba-l daca poate sa te ajute sa ii spui si celuilalt parintewinking Si daca te intelegi cu amandoi, spune-le deodata happy

3 răspunsuri:
| mona a răspuns:

Nu este asa de greu sa le spui ce iti doresti de ziua ta ....si daca esti cuminte poate vei primi exact ce iti doresti

| Florin48 a răspuns:

Roaga-te si tu de ei... fii insistent, arata-le ca iti doresti intr-adevar acel lucru.
Succes, si sper ca te-am ajutat