anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am aproape 17 ani și am o mulțime de probleme.
In primul rand, sunt o fire foarte foarte retrasa, închisă în mine și care suferă în tăcere. Pun la suflet orice vorba sau mică intamplare. Cu mine nu stă nimeni în bancă, proiecte nimeni nu vrea sa facă cu mine, prieteni nu prea am, decât vreo 2-3 cu care vorbesc ocazional sau când au timp, iar la liceu am 3 colege cu care vorbesc din întreaga clasa de 29, dar nu-mi doresc sa le stresez nici pe ele sau nu prea stiu ce sa le spun. Cu unii din clasa de abia am schimbat o vorba de la începutul anului/liceului pana acum. Mă simt foarte marginalizata, daca eu încerc sa vorbesc cu ei ok, daca nu ei nici macar nu se uita la mine sau sa vrea sa ma bage in seamă. Uneori mai sunt unii profesori care ma întreabă daca îmi place sa stau singura, pentru ca lângă mine e singurul loc liber, iar eu ma simt foarte prost, mă prefac că nu mă afectează.
Cu notele merge mult mai prost, in generala aveam note mult mai mari, eram printre primii din clasa, iar aici nu stiu ce se întâmplă, că am parte numai de ghinion. Uneori regret enorm faptul ca n-am dat pe un profil mai ușor, si nu-mi-e de școală, ca ma descurc eu cum pot, fara pregătiri si altele, cat îmi e de colegi si ca nu prea am cu cine socializa. Mai am câțiva prieteni virtuali, ca sa zic așa, dar eu cred ca ei vorbesc cu mine pentru ca nu ma cunosc cu adevărat in realitate si nu stiu cum sunt.
De iubit nici nu mai zic. Băieții nici nu se uita la mine, nici nu ma observa. Colegele mele sunt mult mai înțepate, ca sa zic așa. Se urcă pe ei, îi îmbrățișează, mai strigă la ei laughing Eu nu vreau sa trec nici in extrema cealaltă, mă consider o persoană la locul ei, dar văd că ele au mai mult de câștigat prin asta.
In oraș nu vin decat la liceu, eu fac naveta si e foarte obositor pentru mine. Eu nu pot merge in excursii sau sa ies seara in oraș cum fac ceilalți(in gașcă, la film, la o plimbare etc.) pentru ca nu are cine sa vina sa ma ia.