| Ad3lyna_8426 a întrebat:

Ce credeti despre ce se intampla in romania? Dau funda pentru cel care scrie cel mai mult si cel mai frumoshappy

Răspuns Câştigător
| Ralucutsa a răspuns:

Mi se pare sa fiu sincera Adelina, o nebunie completa!
Nu mi se pare normal ca Boc si Basescu ne au la mana!
Sunt multi oameni de valoare in Romania care poate ca nu sunt promovati si respectati, si stau acolo, intr-un coltisor fara nici o soeranta cum sunt de exemplu profesorii...
Profesorii sufer adestul de mult deoarece Boc si Basescu, desteptii statului vor sa le taie 25% din salarii.
Nu pun la indoiala faptul ca si pensionarii sufera deoarece si lor li se va scade 15% din pensiile amarate...
De ce se scade de la bugetarii amarati si nu de la bogatanii tarii?
De ce trebuie sa ajungem la revolte in strada?
Funda?

3 răspunsuri:
| Ramona_5995 a răspuns:

Se intampla ca suntem condusi de niste prosti.
Si chiar, scuza`ma acum, mi se pare stupida motivatia pentru care dai fundita. straight face
Adica, unu' se informeaza ca prostu' de pe un site, scrie putin, dar cu mult adevar; si tu dai funda la altu' care poate sa scrie si aberatii, dar a scris mai mult?
Oh. straight face

| gabystar a răspuns:

Buna! Stii in Romania se intampla mereu un joc continuu de-a soarecele si pisica...nici eu nu cred chestia asta cu,, ca nu mai avem bani'', azi de ex l-am vazut pe un ex presedinte din 90' care a zis ca primim bani si de la rompetrol si de la petrol si de la firmele de masini, deci rezulta ca tot cea ce fac politicienii este sa fure si iar sa fure pana nu mai ramane nimic, si povestea cu Boc si Basescu, lasa-i mama. C crezi ca daca vine altecineva va fi altfel? Nu! Deci Romania este o tara fara reguli unde poti face orice cand vrei si in care nu se stie nimic niciodata, unde elevii cu 10 pe linie nici macar nu stiu unde s-a nascut Mihai Eminescu sau zic despre Nichita Stanescu ca este o fata.asta se intampla aici, in Romania, tara in care traim...

| Corinne a răspuns:

Buna!