| Alex007xD a întrebat:

Ma aflu intr-o mica situatie, in care sunt confuz. Am 18 ani, si momentan lucrez ca vopsitor auto in Germania (invat meseria timp de 3 ani, mai am 2). Mi-am facut un plan ce sa fac dupa examenul final. Sa imi deschid propria mea vopsitorie. Si vreau si sa raman aici definitiv. Dar o alta chestie imi sta in cale. Cand am implinit 18 ani, am mostenit 100 hectare de pamant (normal 93, 7 erau ale bunicului meu, dar el a murit si toate cele 100 mi-au ramas mie) in Romania. Si aflasem ca e vorba de milioane de euro. Sunt foarte confuz, sunt prea tanar pentru asa o situatie. Nu stiu ce sa fac cu acel teren, sa il vand, sa construiesc ceva acolo, habar n-am, tinand cont de faptul ca eu nu vreau sa ma reintorc in Romania. Imi fac griji, ca daca as avea acei bani, nu stiu cum ar fi situatia aici. Nu stiu cate taxe as plati lunar, sau cum ar arata totul. Cu parintii nu vreau sa discut despre chestia asta (nu vreau sa afle mama mea vitrega, ca sa nu se bage in treaba, si tata a spus ca e totul al meu si sa fac ce vreau cu el). Am vrut sa imi deschid o vopsitorie, un service, o reprezentanta de masini, spalatorie, etc... o firma imensa, peste cativa ani, care ar merge foarte bine in zona asta (norocul fiind ca aici exista foarte putini vopsitori buni, si putine vopsitorii). As putea sa ajung departe cu chestia asta. Dar situatia din Romania ma incetineste. Ce sfaturi imi dati? Cu ce sa incep? Multumesc pentru atentie!

Răspuns Câştigător
| IComeNuts a răspuns:

Salut!