| Malvina24 a întrebat:

Am si eu o intrebare care s-a mai pus pe site...as vrea sa ma angajez si nu gasesc unde! Am 18 ani, sunt eleva la Liceul de Muzica si Arte Plastice din Tg-Jiu(judetul GJ) in clasa a 11-a! stiu sa fac multe lucruri si ma adaptez repede situatiilor, invat repede am cautat magazine unde sa impart pliante dar cum orasul nu e mare nu prea am unde si pe criza asta sunt multi cu facultate si nu au un loc de munca! As putea avea grija de un copil, sa plimb un caine, sa ingrijesc flori, sa fac curatenie(spal vase, covoare, etc), as putea prezenta oferte, sau sa lucrez ca vanzatoare! Problema este ca nu pot lucra multe ore din cauza scolii pe care nu doresc s-o neglijez iar sambata si duminica nu pot lucra deloc! Credeti ca mi-as putea gasi ceva? Unde as putea incerca? Ma poate ajuta cineva?

Răspuns Câştigător
| ade20ade a răspuns:

Servus
Ti-ar place sa lucrezi in domeniul frumusetii ca coordonator marketing? Daca vrei sa-ti trimit oferta mea, te rog sa ma contactezi! pa, pa

11 răspunsuri:
| Ana_6561 a răspuns:

Ai putea sa devi reprezentant avon.Ai o gramada de benefici etc. daca vrei mai multe detalii intra pe avon016190@yahoo.com.

| BRG a răspuns:

Sărut mînuţele Malvinutza2 eu m-am gîndit că ai putea să te angajezi ca promoteriţă pe supermarketuri, dacă ave-ţi aşa ceva pe acolo, dacă erai în Bucureşti găseai ceva de făcut.

| Malvina24 explică:

@ artish in Tg-Jiu nu gasesc asa ceva, poate in alte orase mai mari ale tarii!
@dorincosti ce anume gasesti ca fata? prostituata? nu gasesti nimic nici la fete crede-ma! macar tu ai facultate eu sunt inca a -11a si nu e nimic de lucru(am mentionat ca nu vreau sa neglijez nici scoala)
@coddy24 nu am gasit nimic acolo! eu caut slujbe pentru eleve nu slujbe in adevaratul sens al cuvantului(nu am timp suficient si pentru invatat)
@adela23 astept oferta ta! Multumesc.