| AlexAL275 a întrebat:

Bună TPU! Aș avea și eu nevoie de o informație. Acum 2 săptămâni am comandat un telefon de pe site-ul celor de la Quickmobile, respectiv iphone 13 pro. Am stat să zic o săptămână cu el, după care am hotărât să-l returnez înapoi știind că am acea perioadă de 14 zile obligatorie la nivel european. Toate bune și frumoase, vine curierul, ia comanda și pleacă. În data de 18.10. 2022 ajunge la un service care se ocupă de retururile și garanțiile firmei de mai sus. Aștept ce aștept și îmi vine un mail prin care mi se spune că trebuie să plătesc un cost de diminuare de 1571 de lei pentru că am activat telefonul. Telefonul era ca nou când i-am făcut retur, am și poze. Nu înțeleg de unde suma asta mare. Am trimis după mail către cei de la Quickmobile crezând că poate service-ul respectiv este neserios. Am primit un reply de la ei spunându-mi următoarele :

"Intelegem situatia dvs., insa in termenii si conditiile noastre pe care le-ati acceptat in momentul in care ati plasat comanda, este mentionat astfel: " Produsele ale căror software a fost activat nu vor putea fi acceptate în sistemul de returnare fara cost de diminuare. Consumatorul poate verifica autenticitatea unui dispozitiv electronic chiar și fără a deschide / porni dispozitivul, prin simpla accesare a site-ului producătorului respectiv, prin introducerea seriei IMEI de pe cutia produsului.", prin urmare constatarea ramane valabila.

O zi frumoasa! "

Aș mai putea face ceva? Eu fiind obișnuit de la eMAG, am zis că este totul în regulă, dar se pare că nu a fost, chiar am avut încredere, dar mna.

3 răspunsuri:
Răspuns utilizator avertizat
| NisipLaMare a răspuns:

Mergi la Politie si iti spun ei exact ce sa faci.

| militaru_5971 a răspuns:

Sunt niște condiții care le-ai acceptat. in schimb ei au niste legi care trebuie sa le respecte și care anulează condițiile lor. OPC pentru recuperarea banilor