| Mario871u a întrebat:

Hei TPU, pentru cunoscatori, merita sa investesc la bursa in Capital.com? Sunt incepator am 15 ani, si nu vreau sa investesc mai mult de 50€

5 răspunsuri:
Bula
| Bula a răspuns:

In bursa nu merita sa investesti sume mici, fiindca banii iti vor fi blocati in acel timp, iar eventualul castig va fi foarte mic.
La bursa se lucreaza cu zeci-, sute- sau milioane USD /€, tocmai in speranta unor castiguri palpabile.
Insa nu totdeauna se castiga, deseori se si pierde pe bursa.

| AlexandrulS a răspuns:

Mai bine incearca cu o moneda virtuala mai necunoscuta... la bursa cu 50 euro nu faci mare lucru doar daca investesti constant... gen lunar cate 50 de euro atunci poti aduna actiuni pe termen foarte lung pentru ca esti si tanar. Dar iti spun de acum, daca vrei sa faci din aia 50 de euro vreo 10.000 intr-un 1 an atunci mai trebuie sa inveti ce inseamna bursa. Eu unu iti recomand sa iti iei o carte despre ce inseamna bursa cu acei bani si sa vezi mai intai daca ti se pare ok sa investesti. Eu am investit prima oara in monede virtuale acum 5-6 ani si am prins primul boom in care am facut primii mei bani adevarati iar de atunci tot investesc si reinvestesc ori in bursa ori in tranzactii forex sau monede virtuale, depinde de oportunitati. Nu te uita pe Instagram/tiktok la „milionarii" astia aparuti ca niste ciuperci dupa ploaie pentru ca sunt tepari si dau doar sfaturi proaste. Incearca sa inveti si sa te informezi despre ce inseamna bursa. Bafta!

| Mario871u explică (pentru AlexandrulS):

Mersi de sfat, am citit despre bursa, si stiu ca nu pot face profit o suma f mare din 50€, dar vreau sa investesc mai mult pentru a invata.

| Mario871u explică (pentru AlexandrulS):

Am incercat cateva luni si pe modul demo si din 50€ am facut profit 25€ si pentru mine e destul, dar am mai si pierdut evident. Apropo la tiktok-eri milionari de care te referi ca dau informatii proaste, te referi la bursa? Sau in general

| AlexandrulS a răspuns (pentru Mario871u):