| NuAmNicioIdeeDeNumeVorbescSerios a întrebat:

Salut.
Sunt la banca Raiffeisen si am probleme cu el.
Am primit cardul la politie, mi s-a facut acolo pentru a primi solda etc, dar mi s-a spus ca e un card normal cu toate optiunile unui card normal de la alta banca incluse.
Dar e o problema. Nu pot face anumite tranzactii online (nu pot face abonamente, spre ex Spotify sau Netflix), dar pot cumpara anumite chestii (one time purchases, practic nu abonament)
Am fost la lidl si mi s-a respins o plata de 50 lei, eu avand pe card cu mult peste 50 lei. Asa e cardul? As merge la banca dar nu am banca Raiffeisen in oras. Ce e de facut? Am pe spate 7 cifre in loc de 3 (CVC) si e 'card instant' (nu am numele pe el)

11 răspunsuri:
| CristiDinBucuresti a răspuns:

Din ce cauza ai primit cardul la politie? Cardul vine acasa in cutia postala.

| NuAmNicioIdeeDeNumeVorbescSerios explică (pentru CristiDinBucuresti):

Adica sunt elev si l am primit pentru a primi solda etc pe el

| darrio2007 a răspuns (pentru NuAmNicioIdeeDeNumeVorbescSerios):

Numai cei care sunt in armata primesc soldă, elevule.

| mihai69 a răspuns:

Raiff sucks.
Am renunțat la ei după ce m-au umplut de spume și m-au dijmuit de bani.
Auzi, să ia comision și când primești bani! Javre ordinare!

| GabiDumitrescu a răspuns:

La CVC cand ai nevoie conteaza doar ultimele 3, chiar daca ai 20 de cifre acolo. Legat de restul, foloseste frumos o platforma de plata ca intermediar, gen PayPal sau Revolut.

| NuAmNicioIdeeDeNumeVorbescSerios explică (pentru GabiDumitrescu):

Asta faceam. Pentru Netflix/spotify spre ex nu pot folosi paypal, desi il am facut deja.

| haileewatson a răspuns:

Poate ai uitat sa-l activezi dupa ce l-ai primit.

| NuAmNicioIdeeDeNumeVorbescSerios explică (pentru haileewatson):

Am incercat sa il folosesc online imediat cum l am primit, avand deja bani pe el, desi nu l am folosit nicaieri altundeva. Sa fie asta motivul?

| GabiDumitrescu a răspuns (pentru NuAmNicioIdeeDeNumeVorbescSerios):