| ma3ryian a întrebat:


Am cam 6000 de euro stransi si as dori sa ma apuc de o afacere de familie. Eu acum lucrez ca sofer de tir si as dori sa muncesc pentru mine.
Ma gandesc sa iau un cap tractor Renault Magnum 440, Standart,Manual EURO 3 din 2001 cu 3500 de euro si o semiremorca. Mas incadra in banii de care dispun dar intrebarea e. De unde iau curse? Voi munci eu nu am nevoie de angajat. Pe viitor daca e voi mai cumpara un camion dar pentru membrii familiei vreau sa fie un mic business de familie sa muncim pentru noi. Mai e cineva care are tir? Multumesc.

Răspuns Câştigător
| AndCat26 a răspuns:

Iei curse din porturi. De exemplu cum sunt angajatii intr-o firma si se duc in porturi sa incarce sau sa descarce, asa si tu. Te duci in port, faci un contract cu ei, si primesti curse.

| ma3ryian explică (pentru AndCat26):

Nu vreau sa fac avere din asta dar vreau sa lucrez pentru mine. Ma voi interesa in port pentru curse. Am un mare avantaj ca pot cumpara motorina din Republica Moldova cu 3, 2 ron pe litru si conducand eu as iesi foarte bine. In plus eu sunt obsedat de grija masinii merg pe ideea ca cu ea imi castig traiu. Multumesc de sfat.

| AndCat26 a răspuns (pentru ma3ryian):

Ok. Cu placere. Si succes in ceea ce ti.ai propus.

| ma3ryian explică (pentru AndCat26):

Multumesc.

3 răspunsuri: