| ruficape a întrebat:

cam ce joburi pot gasi daca nu am bacul dat? Si cam ce salarii sunt?

Răspuns Câştigător
| Alive99 a răspuns:

Salut bro, asculta la mine, eu am studii medii si sunt electrician.Castig aproximativ 3800-4000 lei pe luna, si nu am bacul luat.Nu te lua dupa ceilalti de au raspuns inaintea mea, ei vor lucra ca ospatari la un restaurant ieftin cu minimul pe economie.
Poti gasi diverse job-uri in instalatii, constructii, livrari, manipulant.Si poti castiga chiar si 3000 lei.
Viata nu jnseamna doar bac luat si munca de birou, pentru ca exista nevoia de oameni in diferite domenii.

12 răspunsuri:
| sierra1 a răspuns:

La pregătirea ta, minimul pe economie plus bonuri dacă angajatorul dă

| Alive99 a răspuns (pentru sierra1):

Si tu, termina cu prostiile, scrii putin si prost

| sierra1 a răspuns (pentru Alive99):

Aaa, tu ești ăla cu "am 20 de ani si nu am noroc..."

Te ințeleg, te identifici cu intrebătorul nostru la capitolul pregătire egal zero. Vezi tu, d-aia n-ai noroc și că-ți bagi deștele unde ți le și prinzi

| Alive99 a răspuns (pentru sierra1):

"Deștele".Atat am avut de spus.

| sierra1 a răspuns (pentru Alive99):

Tot nu ințelegi, trebuie.-să discut la nivel de electrician, amu, pricepi?

| Alive99 a răspuns (pentru sierra1):