| MihaiB2001 a întrebat:

Salutare! Am comandat pe 18 ianuarie ceva de la eMAG și am plătit online cu cardul. Ideea este ca mereu când am făcut astfel de comenzi nu am avut probleme cu livrarea însă de aceasta data magazinul partener mi-a retras banii din cont și după mult timp am primit un mail în care mi se spunea ca respectiva comanda a fost anulata de către ei și ca în 48 de ore voi primi banii înapoi. Am luat legătura cu eMAG și mi s-a spus ca în 3-5 zile primesc banii însă a trecut mai bine de o săptămână și nu am primit nici măcar un leu. Ce as putea face pentru a-mi recupera banii? Va mulțumesc

5 răspunsuri:
regis
| regis a răspuns:

Reclamatie la ANPC.

| mihai69 a răspuns:

Ia din nou legătura cu suportul clienți eMag.

| just4ubr2015 a răspuns:

Daca ai eMAG genius banii intra in cont in 2-3 ore de la cererea de retur altfel dureaza intre 3-5 zile nu ai ce face trebuia sa astepti sa intre banii in cont

| MihaiB2001 explică (pentru just4ubr2015):

Nu înțelegi ca a trecut mai bine de o săptămână?

| just4ubr2015 a răspuns (pentru MihaiB2001):

Fa sesizare pe site si o sa raspunda