anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Sunt elev in clasa a 8a, 14 ani si este timpul sa imi aleg profilul de liceu.Eu sigur ma voi orienta in afaceri si antreprenoriat, asta fac acum si asta ma pasioneaza.Sunt un mic antreprenor happy.Si aici vine intrebarea.Pe ce profil este cel mai bine? As vrea sa am cat mai mult timp liber pentru a ma concentra pe sursele mele de venit.Ce recomandari aveti?

3 răspunsuri:
| Batmanel a răspuns:

Nu intelegem treaba cu "timp liber pentru a ma concentra pe sursele mele de venit" care ar fi? La liceu... momentan profil economic iar apoi la facultate te duci spre antreprenoriat.

| Cobrakobra a răspuns (pentru Batmanel):

Pai la surse de venit ma refeream la sursele din care fac eu bani acum.Fac bani din magazine online si afiliere.

| beeaify a răspuns:

Buna! Recomandarea mea este sa te duci pe specializarea matematica-informatica, deoarece de acolo iti va fi extrem de usor la facultate( presupun ca te gandesti la ECTS sau administrarea afacerilor). Stiu multe persoane care sunt la facultate de management si au fost pe un profil slab la liceu si acum se chinuie si profesorii cu ei ca nu stiu o boaba de matematica si logica. Specializarea mate-info iti dezvolta foarte mult abilitatile de intelegere si coordonare, ceea ce ai nevoie in profesia de anteprenor. Sper ca te-am ajutat, wish you well!