| suffarstar a întrebat:

Salut,tocmai am terminat clasa a9-a la profilul bio -chimie intensiv engleza.sunt foarte dezamagit deoarece avem 3 ore de fizica,matematica -patru,romana-patru,si este foarte greu sa mai invatam la materile de baza (biologia,chimia)vreau sa ma transfer la stiinte sociale, dar sunt in clasa 32 de elevi.nu asta e problema, pentru ca se va elibera un loc.dar nu stiu daca ma pot reprofila acum. va rog oferiti-mi niste informatii legate de acest subiect! multumesc

Răspuns Câştigător
| TheAce a răspuns:

Cum sa se sustina ca la filologie tocesti?laughing)). La profilul real tocesti pentru ca NU poti invata altfel avand vedere ca orice formula e batuta in cuie, nu e ca la literatura unde poti gasi cai de mijloc.Profilul de stiinte sociale e de departe cel mai lejer si mai misto de la liceu, daca ajungi acolo chiar te vei bucura cu adevarat de liceu. In clasa a 10a inca vei mai face materii de real dar clasa a 11a si a 12a vor fi la discretia ta. Eu pe vremuri m-am transferat tot asa de la mate info la stiinte sociale intr-o clasa in care deja erau 32 (limita atunci era 28) si totusi s-a facut cumva si am mai venit 2, deci se poate. Stiu ca trebuie sa dai diferenta la latina dar e foarte simplu oricum. Merita. Eu riscam sa ma plafonez la un profil care NU mi-ar fi rezervat absolut niciun viitor si poate daca ramaneam nu ajungeam azi scriitor. Ar fi pacat sa te plafonezi daca nu e cazul. Trebuie sa mergi cat mai repede la liceul tau (acum pana saptamana viitoare cand se intra in bacul scris) si sa faci o cerere si sa ceri mai multe informatii. Daca la stiinte sociale nu ai loc, incearca un filo bilingv. Mult succes!

| suffarstar explică (pentru TheAce):

Esti scriitor? am o intrebare pentru tine:daca scrii o carte cum o poti pune pe piata? faci un contract cu o editura?

| TheAce a răspuns (pentru suffarstar):

Id: oradeaheelchess
iti raspund acolohappy

10 răspunsuri:
| didi12 a răspuns: