| Andreimihai200 a întrebat:

Buna seara! Revin din nou cu o problema! Deci vreau sa va povestesc pe scurt ce s-a intamplat! Lucrez Labun service auto (Vopsitorie/Tinighigerie) si azi dimineata m-am trezit putin mai greu si m-am grabit cu plecatul la munca, la modul ca am pornit masina repede si imediat am si plecat de pe loc fara sa o las macar 2 minute sa isi faca ungerea. Am ajuns la lucru, totul bine si frumos. Pe la ora 12 trebuia sa imi trag putin masina sa putem scoate alta masina din curte sa o ducem in garaj. Masina a pornit fara nici o problema. Pe cand trebuia sa plec acasa am dat sa pornesc masina si dupa 3 secunde maxim a murit motorul instant. Am incercat din nou si la fel nu statea la relanti, scădeau turele si murea motorul. Am lasat-o 5 minute si am incercat din nou. De data asta a pornit dar stat cam 30 de secunde si a murit din nou. Oare ma puteti ajuta sa imi spuneti cu ce ma confrunt. Si inca un mic detaliu, la martori nu aveam nimic dar cand murea motorul, chiar inainte se aprindea motorul acela in spirala si scria in bord Check Engine Garage! Masina este un wv passat b6 2.0 TDI cod motor bmp. Tin sa menționez ca nu am mai avut problema asta cu ea decat in ultimul timp am simtit cand acceleram ca taie putin din putere ca si cum ar fi prins un gol de aer dar dupa isi revenea. Multumesc mult!

3 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Masina ta ori nu se alimenteaza, ori are o problema la injectoare. Nu e de mirare ca te lasa in drum, trebuie investigata alimentarea.
Vezi pompa din rezervor si filtrul de combustibil.

| Frank51 a răspuns:

Nu e necesar să stai 2 minute să-și facă ungerea, durează câteva secunde să ajungă uleiul până sus la tacheți, de obicei maxim 2 secunde, așa e conceput un motor.

Problema pare legată de combustibil, deci pompa sau injectoare.

| Andreimihai200 explică (pentru Frank51):

Daca se pune un tester pe masina o sa arate daca e pompa sau injecatoarele? Si cam cat ar costa sa schimb o pompa sau daca e vb de injectoare sunt toate 4 sau poate sa fie unul dus?