| Anonimul151 a întrebat:

Repun intrebarea: Renault Kadjar este o mașină bună pentru începători? Sau este prea puternica? Câți CP are? Consumă mult? (Cutie de viteze automata). Bănuiesc ca anul fabricației poate fi chiar și 2017 nu?
Sau

Renault megane (2012), 1.5 DCI este mai ok? Pentru începători? Exista varianta și cu cutie de viteze automata? Câți cai putere are?

Care masina dintre cele două este mai ok pentru începători și de ce? Care consumă mai puțin? La ce preț aș găsi mașinile astea secound hand? Dar dacă ar fi sa iau una dintre ele de la un parc auto ce aduc mașini la comanda, la ce preț ar fi?

În general masinile renaut sunt ok pentru începători?

Voi ce ați alege dacă ați fi începători daca ar fi sa alegeți intre acestea două?
Renault kadjar sau renault megane?

6 răspunsuri:
| Simpatic a răspuns:

Pe scurt da, Renault este o marca buna
Este de luat in calcul si acest 1.5 diesel pentru ca este fiabila, a fost si pe logan, toti taximetristii adora acel motor happy
Dar...eu nu recomand diesel pentru oras pe distante scurte! taxiurile sunt altceva!
Recomand un motor pe benzina aspirat, este cel mai ok si mult mai putin stricacios decat un diesel "forjat", care are sute de mii de km reali!
Masina iti poti lua in primul rand in functie de buget
2 masini vandute,fiind acelasi model, nu sunt totdeauna acelasi lucru, pot avea alte optiuni si pot fi in stare mecanica, estetica etc diferite, diferite din punct de vedere al intretinerii lor!
De aceea as alege o masina mai noua de 2012, acum suntem in 2024!
Prima data bugetul si apoi vezi ce an si ce dotari si ce marca iti poti permite

Cele 2 modele expuse de tine nu sunt atat de puternice, nu sunt masini sport sau bolizi, sunt masini ok si pentru incepatori dar si pentru oamenii cu permis de ani de zile, nu este o regula!