| lrobertionut a întrebat:

Salut. Am un Audi 2.0 TFSI. L-am cumparat anul trecut si de atunci nu pot rezolva problema asta.
Masina are un ralanti la rece foarte ciudat. O pornesc si tremura 1 minut pana cand turatiile revin la 800. Pe distante scurte este ok. Doar tremura la rece. Dar daca merg cu ea 30 km pe autostrada si o incalzesc bine, incepe sa faca "pops and bangs" cand decelerez, iar daca o opresc cand este incalzita, nu mai porneste. Abia a doua zi o ia din nou cand e motorul rece. si porneste dar la fel, tremura mult mai rau si face sunete ciudate. Am schimbat bujiile anul trecut impreuna cu bobinele. Aceeasi problema. Anul asta am schimbat toate cele 4 injectoare si masina face la fel… Mecanicul vrea sa verifice distributia, poate a fost un bad timing cand a fost montata. Asa mi-a zis el..Credeti ca poate sa fie iar probleme cu bobinele si bujiile? Sau ce credeti ca ar fi? Multumesc de ajutor.

2 răspunsuri:
| relian a răspuns:

Mecanicu vrea sa verifice distributia, dar un scaner nu are mecanicul ala? Cind ai probleme legate de distributie, de bujii si ce mai spui tu ca ai schimbat, garantat ai lumina aia Check engine aprinsa.

Nu te mai apuca de verificare fara scanare, sa verifice el ce anume? Masinile, de aia au computer, de aia au senzori, sa vada cand ceva nu functioneaza bine ori este defect.

Asta trebuie sa faci, sau trebuia de la inceput, sa scanezi, vedeai ce coduri is si apoi te apuci de verificat, pentru ca stii ce sa verifici.Asa ce faci, te apuci si schimbi piese dupa ureche?

Deja ai schimbat ce spui si n-au fost alea. Se baga mecanicu lu peste si in chiloasa a cum, lasa ca e bun, doar trebuie si el sa faca un ban acolo.

Deci cam asta are masina ta, are nevoie de o scanare laughing dupa mai vezi, cand scanerul o sa zica ce probleme is.

| KovacsB a răspuns:

Distributia are prostul obicei sa sara de la punct un dinte. Porneste mai greu, nu mai trage ca inainte si tremura la rece.
Daca mai sare unul indoaie toate supapele si rupe suportii de la axele cu came.
Boala lor intinzatorul hidraulic superior de la lantul de distributie.Se duce cam pe la 80.000.
Daca mecanicul nu are setul de cale ar face bine sa si le cumpere.