| BMW520d20009 a întrebat:

Salut baieti!

Pentru un BMW e60 520d - 130 KW - 177 HP din 2009

Inainte sa moara bateria echipata din fabrica VARTA 80 AH 800 A ce a dus 9 ani lejer, cu 2-3 zile inainte mi-a aparut " Charging Fault "!

Am mers asa maxim 2-3 zile pana nu a mai pornit masina la rece.

Azi am pus o noua baterie ULTRON by Moll de 100 Ah 850 A (Made in Germany) iar la testul de incarcare s-a descurcat bine, avand undeva 14, 10 - 14.80 V

Dupa 5 minute de mers prin oras, iar mi-a aparut " Charging Fault " si semnul aferent bateria cu rosu.

Din ce am remarcat la relantiu apare tot timpul " Charging Fault " avand 11.66 V, verificat personal cu un multimetru.
Iar in mers la o viteza de 70 - 80 Km/H dispare cu bucurie!


Ce poate sa insemne? Releul de incarcare / regulatoare de tensiune?

Va rog, daca ati mai intampinat astfel de probleme, un sfat, o parere ar fi de ajutor!

3 răspunsuri:
| mgtow a răspuns:

La bmw-uri si audi (deocamdata atata stiu) trebuie sa "inveti" masina cu bateria cea noua, un fel de setare. daca nu o setezi este posibil sa stea prea mult voltajul sau prea putin sau sa aiba pe timp indelungat probleme, de ex mie cu motorul pornit imi sta la 14.8 si normal ar trebui un maxim 14.2-14.4. Am aflat si eu ca nu am bateria inregistrata, eu mi-am cumparat cablul obd cu programele specifice, era inclus si un program de instalare a bateriei, dar sincer nu l-am folosit pana acum. Alta cauza contact slab la borna, alternatorul are carbunii uzati, cel mai probabil. Schimba-i sau schimba releul regulator cu totul si vei scapa de probleme.

| BMW520d20009 explică (pentru mgtow):

Am codat bateria cu mufa si programele pentru OBD dar nici o diferenta...
are carbunii uzati sau releul regulator trebuie schimbat cu totul ....asa mi-a zis si un electrician azi

| 0k8 a răspuns:

Vezi ce se intampla daca semnalizezi