| Swaitzy a întrebat:

De curand m-am apucat de scoala de soferi categoria A (urmeaza sa fac primele ore in weekend) Intrebarea mea este ce motor mi s-ar potrivi deoarece sunt incepator, am 1.96 m 95 kg si nu vreau sa arat pe motor ca un elefant pe bicicleta la circ

Răspuns Câştigător
| JohnnyBi a răspuns:

Nu o sa arati. ceva de 600cmc ar fi suficient. ce are putere peste asta la greseli de incepator te pune in fund. daca o iei cum zice ala cu R1 iti garantez ca in 2 luni de cand iei permisul te faci praf cu ea. motorul poate, mana ta cere gaz si te faci afis.

eu am 1.73 si am probleme de inaltime. am un fz6 si ating pe varfuri solul. daca vrei ceva si mai inalt baga-te pe adventure-touring: V-strom gen. sunt inalte. au saua pe la 93 cm inaltime. deci pentru tine ar veni perfect sa stai drept pe ea.

nu as recomanda vitezane: R6, R1, cbr rr, gsx-r, etc. au putere mare si te fura viteza + pozitie greoaie cu care nu esti obisnuit. eu m-am dat cu R1 si in timpul in care cu fz6 ajungeam pe la 120 cu aia eram la 200+. si nu mi-am dat seama ce si cum si nu sunt vitezoman de fel.

la inaltimea ta nici pe chopper/cruiser nu ti-ar sta rau, daca iti place genul asta de motocicleta. indiferent de stil, fie el cruiser, adventure, naked, etc, 600cm sau echivalentul in 100-110 cai ar fi suficient ca putere.

7 răspunsuri:
| AlexAndrei96 a răspuns:

Http://www.motociclism.ro/....../index.php Daca o vrei, iti mai trebuiesc doar 200 euro.

| SunShine a răspuns:

Buna! Si eu vreau sa ma apuc de carnet pentru motocicleta si eu tot incepatoare o sa fiu si pentru ca ma mai si panichez de multe ori, ma gandesc la un motor mai mic, ca sa-l pot manevra, pentru tine ma gandesc ca ar trebui un motor mai mare, mai masiv, pentru greutatea ta merge, o sa se vada bine happy depinde ce pasiuni ai: chopper sau marci anume, te poti gandi la o marca anume si poti cauta si te incadrezi si in buget, dupa cum zici 1, 96 si 95 de kg te-as vedea pe un transalp happy

| MrAnonym a răspuns: