| Anonim0310 a întrebat:

Salut TPU! Sunt sofer începător si in seara asta am avut o mica altercație cu un sofer, situația s-a întâmplat in felul următor, incercam sa merg la o benzinărie pentru a cumpăra ceva, aceeasta fiind pe prima strada la stanga, semnalizez stânga, intru ca la mai putin de 25m fata de trecerea de pietoni sa fie trecut de axul drumului un autoturism. Acesta parind oprit, fara ca sa vad o semnalizare am presupus ca acesta tocmai ce a ieșit din peco și urmează sa isi continue drumul sau face întoarcerea din 3 mișcări iar acesta ar trebui mai întâi sa se asigure inainte de a o efectua, benzinaria fiind in dreptul autoturismului am semnalizat din timp si m-am angajat spre intrarea benzinăriei ca mai apoi vehiculul să dea deodată cu spatele, am scăpat amândoi fara sa ne atingem dar mai apoi dupa ce am oprit șoferul a început sa imi arunce tot felul de injuraturi si amenințări. In schimb am ramas calm si am incercat sa îi explic ca nu a dat semne ca ar vrea sa intre cu SPATELE in benzinărie, recunoscut ca ar putea fi lipsa de atenție din partea mea dar asta justifica reactia soferului experimentat?

7 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Un un singur sfat sa-ti dau: tine gurita inchisa cand faci manevre care poti incomoda sau duce la accidente, in special cand esti incepator.
Evita pe act posibil orice conflict, in special cu cei care sunt violenti verbal, ca risti sa sara la bataie de la un nimic.
Aici nu discutam de reactia soferului, fiindca dai peste tot felul de temperamente si nu-i cazulsa te minunezi atat de reactia cuiva.
Vei intalni de acum inainte cazuri si mai grave, cand ti s etaie fata, te baga in sant sau altele si tot ei sar la bataie. Nu-ti pierde cumpatul si nu te mai minuna de reactia oamenilor, ca asa-i pe sosea, dai peste toate neamurile car stiu sa conduca, care stiu legile sau din aia care au luat permisul pe spaga si nu au habar.