| Anonimatul2020 a întrebat:

Vreau sa imi cumpăr un bmw seria 4 f32 din anul 2013-2016
Se merită sa il cumpar daca are intre 180k-230k kilometri și vreau sa il tin 2-3 ani. De mers probabil intre 5k-10k km pe an. Si cât ar costa lucrurile de inlocuit dupa ce cumpar masina gen ulei motor, filtru aer nu prea ma pricep la astea

Răspuns Câştigător
| relian a răspuns:

Merita daca este bun, daca nu-s probleme, daca a fost intretinuta bine, nu vad de ce n-ar fi bun.

Restu ce spui ca tear costa, e ca la orice masina, manopera nu stiu cit or sa iti ia cand teo vedea aia ca ai BMW, dar daca schimbi alea singur, atunci te costa materialele ca la oricare alta masina.

Materialele astea de intretinere nu au preturi diferite, astazi majoritatea cam au acelasi pret, pentru ca e un prapadit de filtru, il gasesti si la supermarket laughing uleirui vind astazi toti, pretu, difera fctie de ce brand este, cit de calitativ etc, deci aia tine ce vrei tu sa pui.

Pacute de firna, discuri la fel ca si la alte masini, mai ales ca is piese acum de nu mai stii de ele.Fac piese auto f multi, asa ca poti pune si aftermarket care is cele mai ieftine, de cele mai multe ori destul de bune, nu trebuie neaparat sa mergi la reprezentanta pentru alea.

Filtre de exemplu, K&N fac filtre mai bune decat orice fabrica care fac pentru BMW cu sigla pe ele, astea K&N is net superioare si is si mai ieftine.

Ce conteaza masina sa functioneze, sa nu fie cu probleme. Conteaza si anul una e din 2013 alta din 2016 laughing asa cauta sa iei an cit mai sus, unde pui ca alea din 2019 is si mai bune laughing mai ales daca e si benzina.
Ca masina poti sa spun ca e f putin mai mica ca seria 3 din aceiasi ani, ma refer ca si body, mai mica ca inaltime, asta odata, cam aia e toata diferenta la inaltime, in rest acelasi body, ori daca e hatchback acolo da e alta body la spate, dar in rest tot la fel este ca si seria 3.

Deci seria 3 e nitel mai inalta decat seria 4.Motoarele is la fel, cel putin alea pe benzina, identice, adica acelasi motor la ambele serii, banui ca si diesel e la fel.

Asa ca ia cu tine unu ce se pricepe f bine, eventual daca iti lasa masina aia sa o duci la un servicie, cel putin platesti sa verifice aia, decat sa duci acasa cine stie ce pacoste de masina sa iti manince dupa zilele tie laughing

4 răspunsuri:
| NoTurbinaNoGood a răspuns:

Ba copii, obiectele se cumpara dupa o analiza personala.
Iti trebuie, iti cumperi.
Nu va mai uitati la tomberoane de 200k ca la niste planuri de investitii. Sunt consumabile.
Iti place culoarea, ai banii, pare ok tehnic, l-ai luat. Te bucuri de el si vezi tu ce faci pe viitor.
Nu am inteles niciodata saracii care se uita la sansele de devalorizare in timp ale unei masini pe care o cumpara deja veche. Daca o parchezi la bunica-ta in curte, si cade juma' de visin pe ea, ramai faca banii familiei pe 10 ani, sau care e treaba?
Daca esti prea sarac sa dai 8, 10, 20k pe o masina, ia-ti una de 2k si dormi linistit.
Mi se pare penibil sa intrebi daca iti permiti o masina sh de duzina. Sa vorbesti deja de costurile exploatarii e de-a dreptul trist. Nu-ti permiti, ia-ti Logan, Golf, Astra, Clio... Pe linia asta mergi.

| GeorgeCazan a răspuns (pentru NoTurbinaNoGood):

Mare dreptate ai. Dar na, când nu cumpăra cu banii câștigați de el...nu știe valoarea lor.

| NoTurbinaNoGood a răspuns (pentru GeorgeCazan):

Nu e neaparat ca nu sunt banii lui... Eu zic ca vrea sa para mai bogat decat este. Face foamea ca sa afiseze o masina scumpa, plina de erori in bord, si cu motorina pe minim.
Asta e modalitatea "balcanica" de a te da superior.

| Anonimatul2020 explică (pentru NoTurbinaNoGood):

Probabil nu ai înțeles intrebarea: Financiar imi permit mașina, având in vedere ca are kilometraj mare pot apărea mai des probleme si in caz ca sunt deținători aici sa știu la ce sa ma astept.