| CarlaR a întrebat:

Buna ziua! De doua zile am dat o comanda pe Douglas de un parfum si ulterior am vrut sa anulez comanda fiindcă l am achiziționat din magazin. Următoarea zi le am trimis e-mail si i am contactat telefonic pe respectivii, nici un răspuns, am continuat câteva zile, le am trimis câteva mail-uri si telefonic nici nu răspundeau. Ce as putea face?

5 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Cum adica ai facut comanda de doua zile si ai incercat sa-i contactezi cateva zile?
Le-ai si platit online?

| CristiDinBucuresti a răspuns:

Carla ai baut ceva? Ca nu intelege nimeni nimic din ceea ce scrii, deci ai facut acum doua zile o comanda ai rabdare ca dureaza pana ti o aduce, nu te mai poti razgîndii numai poti anula comanda, daca tu acum 2 zile ai dat comanda nu aveai practic cînd sa i i suni decat ieri nu aveai alte zile in care puteai anula comanda, si ei nu ti au raspuns ieri, acum daca tu ai cumparat din alta parte si i ti vine si acest parfum comandat il dai cadou mamei ca tot vine Craciunul, sau sorei tale daca ai soră

| VoidEternal a răspuns:

Refuzi coletul când vine, dacă nu l-ai platit. Simplu

| Furnicuta000 a răspuns:

Refuzi coletul cand te suna curierul. Douglas e un magazin asa mare ca nici nu se simte un retur si nu ii intereseaza. Dar sa nu faci asta la magazine mici

| Furnicuta000 a răspuns:

Adica sper ca era cu ramburs si nu ai platit cu cardul