anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Am 28 ani,lucrez excavator cu barba sau sclav pe bani putini. In ciuda varstei pe care o am,dar abia acum imi continui scoala gimnaziala. Sunt "elev" in clasa VII-VIII intr-un program educational numit." A Doua Sansa " si m-am reintors la scoala pentru ca pur si simplu nu sunt multumit de viata pe care o traiesc. Vreau o schimbare in viata mea pentru ca m-am saturat sa fac numai muncile de jos unde sunt prost platit.

Mereu am batut la multe usi,am fost plecat si in strainatate chiar si Statele Unite unde,printr-o cunostinta, am avut ocazia sa obtin Green Card. Dar am fost respins de USCIS ( IMIGRARI in America ) din motivul studiilor. Intr-un anumit fel mi-e ciuda pentru ca si in Statele Unite mi s-au oferit oportunitati de angajare,casa,masa si o viata mai buna,dar sa fiu respins de USCIS din motivul studiilor. Am prieteni acolo care au incercat sa imi schimbe viata,mi-au oferit o sansa,dar nu am trecut de imigrari.

In Romania la fel : nu pot face nimic pentru ca oriunde merg imi cere CV,diplome chiar si experienta. Ma mir cum de am reusit sa ma angajez si ca un amarat de muncitor necalificat, dar acest loc de munca nu este ceea ce imi doresc eu.
Bineinteles, am incercat sa fac si cursuri de calificare si mereu am fost ignorat de parca as avea boala contagioasa. Peste tot imi cere minim 8 clase pentru a putea face un amarat de curs de calificare.

In programul educational pe care tocmai l-am mentionat mai sus poti face pana la 10 clase deoarece exista o colaborare intre scoala gimnaziala si liceu economic unde ne pregateste in anumite domenii ( bucatarie /ospatarie ).