| Gabriell1992 a întrebat:

Am nevoie de un sfat!
In anul 2014 am intrat la o facultate, pe un loc la buget, dupa doua luni am constatat ca nu ma pasioneaza ceea ce invat acolo si am renuntat. Am stat si m-am gandit ce sa fac pe viitor, nu stiam, asa ca am decis sa vin la o scoala postliceala sanitara. In prezent sunt elev la o astfel de scoala, dar nici acest domeniu nu imi place, ba chiar, imi e si rusine ca fac asta. Cand am luat decizia de a veni aici, ma gandeam ca voi pleca in Marea Britanie si voi fi asistent acolo, dar nu vreau sa imi petrec urmatorii zeci de ani astfel. De cand eram mic, imi doresc sa aplic la Academia de Politie, dar nu m-am interesat niciodata, pana acum. Asta simt ca vreau sa fac pentru tot restul vietii, dar deja am renuntat o data la o facultate. I-am spus deja mamei mele, ii este greu sa accepte asta, dar nu vreau sa regret toata viata. Ea m-a sfatuit sa raman aici, iar in cazul in care intru sa "inghet" anul, dar mi-ar fi imposibil sa invat paralel. E aproape imposibil sa intru, chiar si asa, fara sa vin in continuare la cursuri. Admiterea o dau la matematica, doar atat. Ma rog, proba 1 este la engleza, dar nu conteaza la nota finala. In plus, trebuie sa ma pregatesc si pentru probele sportive. Eu simt inlauntrul meu ca pot, chiar si in 4 luni de zile, dar totusi, daca nu intru?

2 răspunsuri:
| KodrutZ a răspuns:

Eu unul daca as tria cei care dau admitere la politie ti-as da eject din prima. Pai tu la cum sari din mar in par la varsta pe care o ai, ce baza sa aiba statul pe tine ca nu devii spagar de la primul care iti baga mana in buzunar? De "simt inlauntrul meu ca pot," no comment.