| Danel344 a întrebat:

Buna! Sunt anul 1 la medicina și simt ca nu fac fata cu toate ca mi-am luat toate colocviile pana acum și cu note destul de bune, însă simt ca cedez. Anul trecut am dat la biologie însă nu era de mine. Țin sa menționez ca in liceu mereu am fost un elev model, am luat bacul cu nota mare, dar când am ajuns la facultate parca totul s-a sters. Vine sesiunea și eu in vacanta nu am avut nicio energie sa învăț pentru ea. Este adevărat ca și mutarea de acasa m-a influențat (dor prea mare de casa și familie) însă chiar nu știu ce sa fac, simt ca dacă renunț și la medicina pot spune ca mi-am ratat viața cu a 2 a facultate renunțata. As dori niște sfaturi fără miștouri sau "lasă-te ca nu e de tine medicina".

Răspuns Câştigător
| bookofknowledge a răspuns:

Sunt anul 4, medicina : sfatul meu: citeste la materiile mari si grele in timpul anului scolar (ma refer la toata perioada pana la sesiune si presesiune), si doar uitate putin prin cele usoare in timpul sesiunii nu ai probleme cu ele (doar cat sa ti faci notite). In timpul anului chiar daca acumulezi suficienta informatie, o uiti pana la examen, si de obicei acea perioada e folosita pentru a intele informatia si pentru a face notite asupra informatiilor mai greu de inteles, sau care se uita mai des.
Nu te chinuii si obosii complet pana la sesiune, deoarece vei avea nevoie sa fii odihnit ca sa inveti pentru ele, examenele cer niste detalii, care nu le intalnesti, daca nu esti in specialitatea respectiva, si daca deja esti obosit nu o sa mai ai chef in timpul sesiunii.(Acest sfat ti l dau pentru ca ai zis ca simti ca cedezi, si nu stiu daca ai folosit prea multa energie intregul an, si nu ai mai lasat si pentru sesiune(nu trebuie sa fii complet liber, dar nu trebuie sa te extenuezi inainte de sesiune(acolo e singurul loc unde trebuie sa simpti acest stres si oboseala))