| Bianca596 a întrebat:

TPU!

Am sa-mi fac o mica descriere mai jos. Vreau sa stiu, daca, avand aceste atribute, as fi buna ca medic pe viitor. Va rog, dati-mi un sfat. Multumesc!

Sunt eleva la liceu, clasa a 10-a, pe profil de real, mate-info, intensiv informatica. Desi am intrat pe acest profil, la un liceu bun cu pretentii mari, ma descurs la materiile pe care se pune baza (mate, respectiv info), dar nu ma pasioneaza deloc, mai ales informatica. Sunt extrem de perfectionista, mereu atenta la detalii, ingrijita, un bun organizator, nu imi place sa mi se strice planurile, vorbesc fluent engleza, imi place enorm sa ajut oamenii, sunt afectiva, am auto-control, calma, nu sunt certareata/tupeista, sociabila, comunicativa, intelegatoare, ca defect: foarte critica (sunt zodia Fecioara). Legat de chimie, fizica, biologie : biologie nu stiu, dar nu pot spune ca nu-mi place. Ma pot adapta. Chimie stiu strictul necesar si imi si place, iar la fizica este cam la fel.Pot spune ca sunt contiincioasa doar atunci cand ma intereseaza subiectul, altfel, devin foarte superficiala.

Răspuns Câştigător
| ruWssOiaLnF a răspuns:

Din descrierea ta...ai putea face orice meserie.Si daca te pui la punct cu biologia...sigur ai sanse sa ajungi un medic bun.

0 răspunsuri: