| korenix a întrebat:


Simt ca vreau sa vorbesc cu cineva.
Va rog spuneti-mi parerile voastre, daca visez prea mult sau chiar m-am axat si planuiesc bine ce fac si ce vreau sa fac.
Deci, incep cu inceputul.
Am 15 ani si sunt la domeniul electrician, sunt in devenire big grin, la 17 ani voi termina scoala si voi primi o diploma cu meseria.
De la 17 ani vreau sa ma angajez si sa muncesc lana la 18 ani cand voi da de permis. De la 18 ani vreau sa plec in strainatate, pentru a ma angaja ca electrician.
Daca am noroc imi voi cumpara masina, pentru ca aceasta aste prima pe lista, apoi voi trimite bani acasa pentru a imi face o casa, "va dura ceva".
Dupa aceea voi veni acasa si o sa imi deschid o afacere, de ex: eu acum fac practica la un om care obiecte de uz casnic si asta vreau si eu sa fac.
Cu bani pe care ii voi castiga din afacere ma gandesc sa imi iau un Tir si sa lucrez pe el. Si incepand de la tir "ca am inteles ca fac ceva bani cu el" sa imi cumpar mai multe (de aici cred ca visez prea mult, Dar am un vecin care de la un tir a ajuns la o afacere si acum el lucreaza pe un tir si ii vine venit de la ceilalti angajati). Mie imi place sa fiu corect. big grin
Si aici se opreste povestea mea, voi ce parere aveti, visez sau m-am gandit bine.
Va rog nu radeti!
Funda!

Răspuns Câştigător
| presus a răspuns:

Este bine sa-ti propui ce vrei sa faci in viata. Adica sa-ti planifici viitorul... te ajuta sa ai niste scopuri in viata, iar cand o sa ajungi sa-ti indeplinesti un scop. cum ar fi sa-ti iei permisul, asta te va face sa-ti doresti ceva mai mult(o masina). Daca ai obiective in viata o sa ajungi cineva... sunt multi care si-au pierdut speranta. Dar e bine sa privesti asa in viitor. Daca depui putin efort in ceea ce-ti doresti o sa ti se si indeplineasca. Nu e destul sa-ti doresti, trebuie sa muncesti. Eu iti doresc succes, numai bine!

| korenix explică (pentru presus):