| korenix a întrebat:


Simt ca vreau sa vorbesc cu cineva.
Va rog spuneti-mi parerile voastre, daca visez prea mult sau chiar m-am axat si planuiesc bine ce fac si ce vreau sa fac.
Deci, incep cu inceputul.
Am 15 ani si sunt la domeniul electrician, sunt in devenire big grin, la 17 ani voi termina scoala si voi primi o diploma cu meseria.
De la 17 ani vreau sa ma angajez si sa muncesc lana la 18 ani cand voi da de permis. De la 18 ani vreau sa plec in strainatate, pentru a ma angaja ca electrician.
Daca am noroc imi voi cumpara masina, pentru ca aceasta aste prima pe lista, apoi voi trimite bani acasa pentru a imi face o casa, "va dura ceva".
Dupa aceea voi veni acasa si o sa imi deschid o afacere, de ex: eu acum fac practica la un om care obiecte de uz casnic si asta vreau si eu sa fac.
Cu bani pe care ii voi castiga din afacere ma gandesc sa imi iau un Tir si sa lucrez pe el. Si incepand de la tir "ca am inteles ca fac ceva bani cu el" sa imi cumpar mai multe (de aici cred ca visez prea mult, Dar am un vecin care de la un tir a ajuns la o afacere si acum el lucreaza pe un tir si ii vine venit de la ceilalti angajati). Mie imi place sa fiu corect. big grin
Si aici se opreste povestea mea, voi ce parere aveti, visez sau m-am gandit bine.
Va rog nu radeti!
Funda!

Răspuns Câştigător
| presus a răspuns:

Este bine sa-ti propui ce vrei sa faci in viata. Adica sa-ti planifici viitorul... te ajuta sa ai niste scopuri in viata, iar cand o sa ajungi sa-ti indeplinesti un scop. cum ar fi sa-ti iei permisul, asta te va face sa-ti doresti ceva mai mult(o masina). Daca ai obiective in viata o sa ajungi cineva... sunt multi care si-au pierdut speranta. Dar e bine sa privesti asa in viitor. Daca depui putin efort in ceea ce-ti doresti o sa ti se si indeplineasca. Nu e destul sa-ti doresti, trebuie sa muncesti. Eu iti doresc succes, numai bine!

| korenix explică (pentru presus):

Eu depun cat efort pot (bine ca acum nu am ce sa fac decat sa termin scoala), si nu o sa imi pierd speranta nici o data, asta stiu sigur. Iti multumesc m-ai incurajat si parca am mai mult speranta acum, multumesc. big grin

| presus a răspuns (pentru korenix):

Ma bucur ca te-am incurajat, bafta!

7 răspunsuri:
| SkyPilot a răspuns:

Ar fi bine ca daca poti sa incepi cu casa si sa sari peste masina. Masina iti va manca foarte multi bani.

| korenix explică (pentru SkyPilot):

Moartea mea sunt masinile, nu prea pot. big grin

| SkyPilot a răspuns (pentru korenix):

Gandeste-te: asigurare, benzina 1.3 euroi pe litru, ulei, frane, cauciucuri. Sa zicem ca nu ai alte probleme. Costa al naibii. Ia-ti mai intai casa happy

| korenix explică (pentru SkyPilot):

Pai casa am, dar eu zic ca vreau sa ridic alta.
Nu pot sa ma las de masini, cred ca Fast and Furious zice tot. big grin
Se zice ca un pusti de 15 ani are mintea schimbatoare. eu traiesc de 2 ani cu ideile astea si nu am schimbat nimic, decat masina, de la eclipse la supra. big grin

| unprietenaproape a răspuns:

Visezi. poti avea mult mai mult sau mai putin. n ai de unde sa stii ce iti rezerva viata. traieste, si urmeaza ti planurile
uneori, de cele mai multe ori ele raman numa in stadiu dde proiect