| MariaIuliana28 a întrebat:

Bună ziua, deci, sunt o fata de 16 sunt eleva in clasa a 9a și sincer nu știu ce meserie sa urmez(știu că mai este dar eu mai bine sa știu din timp ce vreau sa fac cu viața mea)
Sunt o persoana independenta,mă pot descurca și singura,și un gând ar fi,cum as putea deveni milionară,ce trebuie sa fac,știu că suna puțin absurd dar într-un fel îmi doresc să am propria mea afacere sa am bani multi și să fiu respectată de cei din jurul meu insa nu prea știu cum, puteți să-mi dați câteva sfaturi? doresc răspunsuri serioase fara glume sau chestii de genul, mulțumesc frumos!

5 răspunsuri:
| dullcat a răspuns:

Buna.Iti recomand sa faci testul asta, iar de acolo sa vezi ce oportunitati de cariera se potrivesc pentru raspunsul tau.

https://www.16personalities.com/ro

| anonim3247 a răspuns:

Milionară ajungi greu.

| anonim3247 a răspuns:

Contează enorm ca ceva de viitor să dureze și mult.

| sammie a răspuns:

Este destul de târziu să te gândești ce vrei să te faci în clasa a 10a. Alții care vor să de-a la medicină dac meditații de aproape un an.

| MihaiFundescu a răspuns:

Scoala nu te invata sa faci bani, scoala te invata sa muncesti pentru bani.