| LoryM22 a întrebat:

CEI CARE SUNT LA MEDICINA SAU STIU DIN SURSE SIGURE
Ce carti de Anatomie si Fiziologie pentru admitere facultate de medicina dentara imi recomandati pentru anul acesta? Vreau sa incerc la Carol Davila sau la UMF Gr. T. Popa" Iasi - la medicina dentara.Stiti ceva de facultatea de medicina dentara de la Titu Maiorescu?(in caz ca nu iau la stat)

Răspuns Câştigător
Brigaela
| Brigaela a răspuns:

Stiu eu ca predau si la Carol si la Titu. In primul rand, nu te apuca sa inveti din cine stie ce carti. Uita-te pe siteul facultatii ce carti sunt in bibliografia de examen si invata-le pe alea. Cred ca e doar biologia de clasa a XIa. Crede-ma ca subiectele (sunt grila) se dau numai de acolo si nu merita sa inveti din altceva. Mai bine stii perfect biologia aia (crede-ma e mai greu decat pare).
La titu, din cate stiu admiterea consta intr-un interviu nu prea complicat. Ti-as recomanda facultatea de stat. Conditiile sunt mai bune, emulatia mai mare, cunostintele cu care pleci din facultate mai trainice. Studentii de la Titu lucreaza majoritatea lor, sunt oameni seriosi, dar nu prea au timp de invatat. In plus, gandeste-te ca la Carol poti studia fara taxa (daca iei nota mare), iar la Titu nu. Iar taxa e 1100 de euro pe an.

2 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns: