| andreieftenie42 a întrebat:

Daca 90% din tara castiga sub 5000lei, iar din aia 10% sunt ingeri, programatori, politiceni, ce sanse are un om de rand sa ajunga la peste 5000lei? exact doar 10%, deci nu foarte mari, deci de ce isi pun tinerii si multi altii sperante ca vor castiga nu stiu ce sume de bani? si oricum si din aia 10% mai sunt cu 5000, cu 6000.

Răspuns Câştigător
suntserios
| suntserios a răspuns:

De unde ai scos cifrele alea? din fundulet?

"Unu din şase angajaţi din România – adică 17% din totalul celor 5, 5 milioane de salariaţi care plătesc taxe şi contribuţii la stat – are un salariu net mai mare de 1.000 de euro pe lună."

In primul rand sunt 17% din salariati care castiga legal si in acte peste 5000 lei.

Apoi in Romania sunt peste 1 milion de SRL uri si inca 500.000 pfa uri. Mai mult ca sigur din astia 50% au venituri peste 5000 lei, mai ales ca majoritatea celor din IT functioneaza ca PFA uri si au venituri foarte mari.

Posibilitatile exista si sunt usor de atins, vointa trebuie

| andreieftenie42 explică (pentru suntserios):

Scuza-mi procentajul, nu stiu exact oricum nu sunt asa multi care iau peste 5000lei in tarisoara noastra, atat timp cat e sub 20% ce conteazxa? oricum nu sunt multi.Dar scuza-mi greseala, cand vorbesc fara sa cunosc, imi asum, am uitat sa precizez ca nu stiu exact dar oricum e mic procentul.

55 răspunsuri:
| Violleta2022 a răspuns:

Ma refer evident la facultatile bune, ca la alea unde se intra doar cu diploma de BAC fara facultate, nu le ia nimeni in seama, fiind considerate gunoaie.

sadrian46
| sadrian46 a răspuns:

1. Nu are. De ce? Fiindcă speranța moare ultima.

| mihai69 a răspuns:

Și la admiterea la unele facultăți e concurență de 10 pe loc sau mai mult.
De cine crezi că depinde să fii admis?