| 1ana2 a întrebat:

Daca vreau sa devin medic psiholog ce profil sa aleg pentru liceu!?

8 răspunsuri:
suntserios
| suntserios a răspuns:

Orice, e irelevant liceul in contextul asta

| aXy99 a răspuns:

Psihologul nu este medic. Nu are importanta profilul liceului, ci facultatea.

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Mai fratilor psihologul nu e MEDIC! Psihologul are clienti si nu pacienti. Mai auzeam pe unii psihologi cum este Daniel David ca el are pacienti. Nu ai pacienti! Ai clienti. Nu poti prescrie un tratament, nu poti da tratament medicamentos. Tu ajuti omul doar din gura, esti doar un consilier. Nu mai spuneti ca sunt medici. Cu o amarata de facultate de 3 ani esti medic?
Pentru psihologie poti merge la profilul de filologie de la liceu. Sau stiinte socio-umane daca ai. Dar ma indoiesc ca vei lucra ca psiholog/consilier. Ai bani sa deschizi un birou? Iti trebuie un sediu. Stiu multi care au terminat psihologia si lucreaza pe unde pot. Si aia de bani gata s-au apucat de alt job. Facultatea asta e un fel de apa de ploaie. Daca vrei medic pai fa facultatea de medicina. Aia e serioasa. 6 ani plus rezidentiatul. Atunci esti medic. Nu mai spuneti de un amarat de psiholog ca are pacienti si este medic. Sa fim seriosi.

| 1ana2 explică (pentru anonim_4396):

Prin muncă poți ajunge unde iti doresti si sa ai birou, sediu etc...
Dacă ăsta este visul unei persone poate să și-l îndeplinească nu inseamna ca seamănă cu amaratii de care spui tuwinking

| Reghqen a răspuns:

Mai întăi da bacul la profilul psihologic apoi alege o facultate bună unde o să înveți multe, doar cu liceul nu cred ca o să faci cine știe ce. ar trebui să urmezi o facultate unde o să ieși cu muncă asigurată, cu toate astea doar dacă te aplici la învățat cum trebuie.
Apropo, țin să precizez ca psihologul nu un este medic!

| 1ana2 explică (pentru Reghqen):

Pai mai am pănă la faculatate și acum trebuie să-mi aleg un profil pentru liceu

| Reghqen a răspuns (pentru 1ana2):