| DumitrescuAlex a întrebat:

Facultatea este de viitor?
Unii spun da, unii spun nu

Răspuns Câştigător
| Violleta2022 a răspuns:

Unele da, altele nu.
Dreptul, Jurnalismul si psihologia sunt deja inutile, ca sunt mii de studenti care au terminat in ultimii 20 de ani si care nu au inca loc de munca, fiindca in fiecare an termina 10.000 de studenti, dar apar numai 5-10 locuri vacante, in fiecare oras.
Se face treaba buna daca termini o facultate de Inginerie: mecanica, electronica, automatizari, auto ori IT, ASE, Arhitectura si design, ori Medicina, fiindca poti gasi de munca nu doar in Romania ci si in alte tari europene sau chiar occidentale daca esti manat de dorinta de a emigra intr-o tara occidentala.

9 răspunsuri:
| darrio2007 a răspuns:

Este. Depinde ce aspiratii ai pe viitor, in cariera ta.

Salontanul
| Salontanul a răspuns:

Am o cunostinta care nu stia nici sa-si stearga nasul si era poreclit "muca". Cat a facut fiul meu o facultate el a facut doua, dar el facusebani cu gramada mai inainte. A furat si pacalit cu ghiotura. Baiatul meu a facut facultatea pe bune, dar munceste din greu sa faca bani. Nu zic ca nu-i merge bine, dar munceste.
Concluzia: daca furi ai bani cu gramada si faci si cate facultati vrei. Daca nu furi te descurci mai greu.

suntserios
| suntserios a răspuns:

Care facultate?

| ReddY25 a răspuns:

Normal că este

| Lukasssz a răspuns:

Doar daca este de drept sau medicina, restul sunt inutile.

| siriusblack98 a răspuns: