| axxy a întrebat:

Hello.big grin Pentru cei care inca nu sunt studenti, ce facultate v-ati gandit sa urmati mai departe? Si cei care sunteti, la ce sunteti? Va place si credeti ca ati ales ceea ce vi se potriveste?
Eu sunt momentan la liceu, la filologie.Nu sunt sigura ce as vrea sa fac dupa si ar trebui sa ma hotarasc.In familie am foarte multi doctori, sunt atrasa de medicina dar ma sperie efectiv matematica, fizica si stiu ca pentru admitere imi trebuie asa ceva, si asta ma determina sa renunt. Voi ce spuneti?straight face. Mie imi plac in general stiintele socio-umane, imi place franceza, istoria. Ce m`ati sfatui sa fac? straight face[Tin sa mentionez ca sunt foarte ambitioasa si daca imi propun sa dau pana la urma la medicina, am sa invat la materiile pentru admitere insa m`as chinuii f mult happy ]
Sunt foarte nehotarata. orice sfat e bine venit.Multumesc.

9 răspunsuri:
| AdelinaC a răspuns:

Eu sunt la mate info si voi alege medicina.
Daca iti plac materiile de uman te-ai putea face profesoara de istorie/franceza sau un translator.NU conteaza ce sunt cei din familie, ci conteaza ceea ce iti place tie.

| Lora a răspuns:

Arhitectura sau inginerie as vrea

| Hypathia a răspuns:

Eu sunt la istorie, da mi se potriveste, vreau sa lucrez la arhivele statului. Bafta, indiferent de alegerea pe care o vei face!

| mirunaioana a răspuns: