| clark41 a întrebat:

Imediat fac 16 ani si inca nu stiu ce vreau sa fac cu viata mea, adica ce meserie o sa am... o meseria sa fie cat de cat bine platita si sa si-mi placa.sunt la liceu clasa a 9a,sunt la profil economic(contabilitate) dar daca vreau pot sa ma mut la stiinte sociale la un liceu mai bun...
Nu prea imi place contabilitatea... ce sa fac? ce facultate sa urmez?
Sunt un elev de 8, 50-8,75.

5 răspunsuri:
| K0sti a răspuns:

Imediat? Ce inseamna imediat?

| untu a răspuns:

Ai fost cu scoala la toate fabricile sau aio facut ceva practica de la scoala sau de la liceu? Ce vrei sa devii cand vei fi mare si ce ti-ar placea sa lucrezi la un anumit domeniu, nu mai interesa daca e bine sau nu platita meseria, doar ca o sa munceti mai mult de placere si o sa-ti castigi cat mai multi bani si chiar sa faci si orele suplimentare in afara programului de serviciu!

| WaterDrop a răspuns:

Pai gandeste`te ce pasiuni, hobbyuri ai si apoi la o meserie care se leaga de ele pe cat posibil. Apoi imagineaza`ti daca te vezi peste 30 de ani facand tot asta.

| AnonimusGate a răspuns:

Imi plac ouale

| Rengan_Ryk_1991 a răspuns: