| Mihaianonimul a întrebat:

Vreau sa dau la Academia Militara si am nevoie de cateva indrumari. Rog pe cineva care stie si care are legatura cu Academia Militara sa-mi raspunda la urmatoarele intrebari:
Ce probe ai dat pentru a intra la Academie?
Ce ai facut sau ce faci inca la Academia Militara?
Ce vei iesi dupa ce ai incheiata Academia?

Am citit si pe internet cate ceva, dar vreau sa aflu de la cineva care a fost la Academia Militara.

Inca ceva. O mare parte din oamenii cu care m-am intalnit afirmau ca Academia de Politie nu mai e ce a fost, ca nu mai este de viitor. Academia Militara mai este? (multi spun ca este mai sigura decat cea de politie).

Răspuns Câştigător
| Dana211 a răspuns:

Am oarecum experienta (sunt la medicina militara) dar am multi prieteni care sunt pe acolo sau care au terminat si cam stiu despre ce e vorba. Bune sunt toate adica de acolo iesi cu acelasi grad (sublocotenent) dar conteaza ce vrei tu sa faci si ceea ce iti place.
Ca sa intri trebuie sa mergi la centru de recrutare de la tine din oras si sa iti faci un dosar cu actele care iti spun ei. Ai o proba medicala inainte (de care trece toata lumea care nu are probleme grave) si apoi te vor suna sa mergi pentru probele sportive, test psihologic si o proba situationala (detalii gasesi pe mapn.ro). Daca treci de toate astea poti da apoi admiterea la academia pe care ti-ai ales-o ( depinde unde vrei sa dai ca fiecare are alte teste, materii etc si la fel toate astea le gasesti pe site-ul academiei respective).
Ce faci la academie... antrenamente, trageri, marsuri, regulamente, etc.
De iesit, iesi ofiter al Armatei asta presupunand ca esti obligat sa stai in sistem 8 ani de zile dupa ce termini altfel suporti cheltuielie de scolarizare, masa si ce ti-au mai dat ei ( in jur de 2000 euro pe an).