| iuzarneim a întrebat:


Sunt elev in clasa a X-a si se spune ca ar trebui sa ma gandesc la ce facultate sa ma duc.
Sunt la profilul Mate-Info dar nu sunt prea bun la Matematica, imi ia mult timp sa rezolv probleme, nu prea am "gandire matematica". Nici cu programatul nu ma prea pricep desi stiu sa fac orice altceva legat de calculatoare cum ar fi reparatii, chestiuni hardware, software etc., multi prieteni apeleaza la mine cand au probleme cu calculatorul si pot gasi solutie la aproape orice. Ma consider cautator profesionist pe Google (daca exista asa ceva).
Sunt foarte bun la Engleza. La orele de engleza ma plictisesc deoarece nu prea aflu nimic nou. La concursuri si olimpiade de engleza am rezultate foarte bune, si cu franceza sunt la un nivel mediu. La alte materii nu prea excelez.
Intrebarea mea este: Ce facultate mi s-ar "potrivi"?

2 răspunsuri:
| yekto a răspuns:

In situatia asta as ramane pe limbi straine. ar mai fi o sansa in it pe retele (daca nu e prea greu).
succese indiferent de alegere

anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Daca stai chiar asa de bine cu limbile straine, poti merge la o facultate cu profilul translator, sau la o facultate de a ajunge profesor la limbi straine. Felicitari!