anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salut, TPU.
Am inceput sa imi pun intrebarea "Oare eu ce o sa ajung"?
Sunt clasa a 10a, la liceu, notele mele nu sunt extraordinare, sunt un elev modest, nu sunt foarte foarte slab, media mea este cam la 7, 80-8, 00. Stiu, nu este o medie mare, dar ma tot gandesc, ce o sa fac mai tarziu? Adica, dupa terminaea liceului, cum stiu spre ce sa ma axez. Mi-e frica si de Bac ca n-am sa-l iau la matematica, acolo sunt foarte slab, sunt la profil Mate-Info si nu ma descurc la aceste discipline.
Ceva sfaturi pentru viitor? Stiu ca ideea ar fi invata mai mult, am sa ma straduiesc, dar nu stiu cat pot sa cresc la medie, o sa incerc.
Ceva sfaturi? Pentru viitor, in cazul in care n-as lua Bacul, ce as putea face? Sa imi gasesc un loc de munca bun, nu ca si sofer, cum tot vad pe unii absolventi de liceu fara bac.
Dar in cazul in care as lua Bacul, cum sa aflu de pe acum, cam unde ar trebui sa merg?
Multumesc!

4 răspunsuri:
| Dugalle a răspuns:

Ia bacul si dupa vezi ce faci. Esti clasa a 10 a. Mai ai 2 ani pana la facultate.

| mircea22b a răspuns:

Daca inveti ca sa treci Bacul, adica sa punctezi la intrebarile simple care aduc puncte de nota 5-7 nu ai cum sa nu treci. Facultatea era ceva pe vremea cand fiecare primea loc de munca la stat. Acum trebuie sa te gandesti dinainte daca vei fi angajat undeva si daca poti trai cu un salar mediu. Pana atunci ai timp sa te hotarasti, nici la 20 de ani nu e tarziu sa decizi ce vrei sa faci.

| pilifalexandru a răspuns:

Facultatea trebuie sa ti-o alegi in functie de ce iti place sa faci. Adica gandeste-te ce ai fi dispus faci fara sa fi platit, acel lucru inseama ca este vocatia ta.
Daca nu iei bacul nu este o mare tragedie, material vorbind, exista divese meserii unde se gandeste mai bine decat cineva care are o facultate facuta.

| neegar91 a răspuns: