| Marius019930 a întrebat:

Salut tuturor, am si o intrebare.Ce pareri aveti despre ASE Bucuresti.As putea sa-mi gasesc ceva in domeniu daca o termin ciar si cu 1-2 mastere.Am inteles ca produce cam multi someri sau studenti care lucreaza la McD Sunt student in primul an la stomato si mi se pare o vesnicie 6 ani.Se merita sa urmez ASE-ul
daca esti din aceia bugetati de stat?

Răspuns Câştigător
| AhileSemiZeu a răspuns:

Pana acum cateva luni aveam o impresie proasta despre ASE acolo ducanduse toti cei care nu au nici o treaba cu nimic. Apoi am aflat ca se castiga foarte bine in cadrul econoimiei si ca procentajul de angajare ar fi de 35% pe partea de economie ( locul 1) urmat de IT (27%)

2 răspunsuri:
| VerginicăVacăGrasă a răspuns:

Nu pot sa cred ca vrei sa dai medicina pe porcaria de ASE. Dar e alegerea ta, daca tie iti place sa servesti cartofi prajiti si hamburgeri la macdonalds cum fac toti absolventi de ase, dai bataie.

| Liviu_2019 a răspuns:

Revin. Ceea ce spui tu e posibil sa fie adevarat, ce pot sa iti spun e ca eu am terminat ase-ul dupa cum ti-am zis facultatea de marketing si de 3 ani incerc sa imi gasesc nu doar in domeniu ci si in alte domenii, orice job cat de cat ok, mai putin call centere, ca alea nu imi plac. SI de abia am reusit sa lucrez 3 luni la o companie cat de cat ok dar a fost project based si de atunci imi caut si degeaba. Si crede-ma ca nu sunt panarama, stiu destul de multe pe partea de marketing si cu toate astea nu imi gasesc nici macar un operator pc ceva.

Cu McD cred ca sunt exagerari, eu am fosti colegi care lucreaza in Call centere, economisti, asistenti manageri si stiu si vreo 3 persoane care lucreaza in marketing dar sa lucreze careva la McD, nu cunosc.

Depinde despre ce profil vorbim, Ase-ul are multe profiluri, relatii economice, contabilitate, finante, mrk, etc.

Eu ma refer la marketing deoarece asta am studiat despre celellate domenii nu cunosc deci nu imi dau cu parerea fara sa stiu.