anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Salutare. As vrea daca se poate sa-mi raspunda doar cei care stiu exact situatia. Deci sa incepem cam asa: sunt elev in clasa a 12-a(mate-info) si in vara o sa sustin examenul de Bacalaureat. Din cauza unor anumiti factori(oricat de penibil ar suna) nu cred ca o sa promovez la matematica(prof inapt-la clasele la care preda toti elevii fac meditatie si tot nu-s in stare sa faca nimic-eu nu am sit. financiara buna sa fac ore suplimentare). Ai mei ma indruma spre armata, poate sa imi explice si mie cineva urmatoarele lucruri: Daca eu optez pentru academie(nu de politie) sau cursuri in armata( acei 2 ani care se fac) o sa fiu soldat? Daca nu am promovat bacalaureatul, pot sa cresc in grad? Adica daca sunt soldat timp de 3 ani(asa scria pe mapn), pot sa ma duc sa sustin examenul de subofiter chiar daca nu am diploma de bac? Sa spunem ca as avea pile dar nu indeajuns sa depaseasca limita normala, ci o recomandare sau o vorba buna de la un fost ofiter. Daca absolv acea instruire sau ce o fi ea ca soldat si am recomandari bune, cu ce ma afecteaza lipsa diplomei de bac? Sa zicem ca bac-ul e indispensabil; daca ma inrolez nu o sa pot avansa intreaga viata si o sa raman la gradul de soldat? Care ar fi inaltimea minima(am 1.70, conditie fizica excelenta, ma descurc la romana si la mate lucruri esentiale : functii, matrici, polinoame, ecuatii etc) Fara link-uri va rog frumos pentru ca m-am informat pe mapn insa nu m-am lamurit. Astept raspunsurile si va multumesc anticipat.

Răspuns Câştigător
| horia2012 a răspuns:

Situatia pe care o prezinti nu o poti lamuri aici. Nu cred ca te poate ajuta cineva. Cel mai bine ar fi daca in zona ai un centru de informare-recrutare al armatei si sa te duci si sa vorbesti cu seful sau adjunctul eventual o audienta.
http://www.cylex-romania.ro/......matei.html

| anonim_4396 explică (pentru horia2012):