| cherychery a întrebat:

Mi-am cumparat recent o drujba micul padurar. Intai i-am facut rodajul cam 40 min, apoi am taiat lemne cu ea cam de vreo 4 rezervoare, si am observat ca lantul cam atarna adica nu era strans. Intrebarea mea este are ceva daca il las asa trebuie strans?

Răspuns Câştigător
| relian a răspuns:

Deci ai nevie de o cheie tubulara daca nu ai una cumparata cu drujba cum zici si o surubelnica.Acea cheie e doi in una adica surubelnita si cheie. Undeva nu stiu exact pe unde ai 2 piulite, acolo pe linga lant pe undeva, Alea trebuiesc slabite mai intii, doar slabite cit sa zic nu atit de mult incit lama sa vina singur sa cada cumva spre motor.Deci slabite acele piulite apoi tot peacolo ai un surub cu cap de surubelnita flat si rotesti acel surub asa usor pina cind vezi ca lantul se stringe.Din cind in cind rulezi lantul cu mina apoi mai stringi nitel si tot stringi pina cind tragind de lant in sus sau cumva sal departezi de lama vei vedea ca un dinte din partea de jos un dinte de ghidaj se ridica deasupra lamei, doar un singur dinte, Cu alte cuvinte cind tragi de lant acesta sa se ridice nitel de pe lama.Nu stiu cum sa explic mai bine, ar trebuie sa vezi un desen sau cineva sa iti arate ca e mult mai bine, de aia am zis de manual desteptule, nu ca am ceva cu tine.In sf dupa ce faci chestia asta, stringi cele doua piulite la loc dar nu sa iasa zeama din ele si rulezi iar lantul cu mina, acesta ar trebuie sa ruleze cit de cit usor pe lama.Cam asa se procdeaza. Apoi cind vezi ca se slabeste iar cum e acum opresti si stringi si tot asa.nu uita sa pui ulei pentru lant de fiecare data cind alimentezi cu benzina.Cam asta e in mare. Poti gasi manualul oricarei 'drujbe"online.Si daca nu gasesti la a ta cauti la oricare ca lantul e lant si se stringe in acelasi mod.

3 răspunsuri:
| relian a răspuns:

Daca ai luat motofierastrau, ca asa se numeste nu drujba, drujba este un nume de motoferastrau, deci sa revin ai primit si o cheie, asta daca ai cumparat-o noua.Cheia aia pentru asa ceva este ca sa stringi acel lant care normal se slabeste.Deci de fiecare data cind vezi ca sa slabit prea mult, trebuie sa te opresti sa inchizi si sa stringi lantul asa cum iti arata si in manual, pentru ca trebuie sa vina si cun manual.Cind trebuie sa stringi lantul si cit scrie acolo.Probabil iti arata si poze, deci citeste ca de aia au pus aia cartea aia acolo.Asa sa stai pe net sa intrebi ai timp dar sa citesti un amarit de manual se pare ca nu ai timp.La 4 rezervoare de taiat normal ca trebuie strins lantul.Dar cum am spus lantul se stringe ....stii ce? ia pe cineva care are drujba cum zici si sa iti arate ala cit trebuie strins lantul, cit trebuie sa stringi acele piulite si ce mai trebuie sa faci, sa cureti filtru etc. Daca nu ai manual sau nu citesti in el.Acolo spune si ce ulei sa pui ce benzina sa folosesti si asa mai departe.Treb sa pui ulei nu doar in benzina ci si in rezervorul pentru lant, deci eu asa zic ia manualul si citeste ce spune. Spor la citit.

| cherychery explică (pentru relian):

Auzi sti ceva nu ma lua tu pe mine cu; băsini; din astea talente de 2 lei drujba sau motoferastrau e acelasi eu am pus o intrebare daca vrei sa imi raspunzi frumos la ea raspunde-mi nu ma lua tu cu chesti din astea ca nu ne-am nascut cu tehnologia in mana.

| cherychery explică (pentru relian):

Bai desteptule daca aveam manual nu mai puneam intrebarea.

| relian a răspuns (pentru cherychery):

Deci ai nevie de o cheie tubulara daca nu ai una cumparata cu drujba cum zici si o surubelnica.Acea cheie e doi in una adica surubelnita si cheie. Undeva nu stiu exact pe unde ai 2 piulite, acolo pe linga lant pe undeva, Alea trebuiesc slabite mai intii, doar slabite cit sa zic nu atit de mult incit lama sa vina singur sa cada cumva spre motor.Deci slabite acele piulite apoi tot peacolo ai un surub cu cap de surubelnita flat si rotesti acel surub asa usor pina cind vezi ca lantul se stringe.Din cind in cind rulezi lantul cu mina apoi mai stringi nitel si tot stringi pina cind tragind de lant in sus sau cumva sal departezi de lama vei vedea ca un dinte din partea de jos un dinte de ghidaj se ridica deasupra lamei, doar un singur dinte, Cu alte cuvinte cind tragi de lant acesta sa se ridice nitel de pe lama.Nu stiu cum sa explic mai bine, ar trebuie sa vezi un desen sau cineva sa iti arate ca e mult mai bine, de aia am zis de manual desteptule, nu ca am ceva cu tine.In sf dupa ce faci chestia asta, stringi cele doua piulite la loc dar nu sa iasa zeama din ele si rulezi iar lantul cu mina, acesta ar trebuie sa ruleze cit de cit usor pe lama.Cam asa se procdeaza. Apoi cind vezi ca se slabeste iar cum e acum opresti si stringi si tot asa.nu uita sa pui ulei pentru lant de fiecare data cind alimentezi cu benzina.Cam asta e in mare. Poti gasi manualul oricarei 'drujbe"online.Si daca nu gasesti la a ta cauti la oricare ca lantul e lant si se stringe in acelasi mod.