| asperger3 a întrebat:

Am o intrebare despre sistemul educationa romanescl: Cum vi se pare?
Sunt in ultimul an de liceu si efectiv am impresia ca ne vor prosti...
Deci sa va spun problemele mele: 1. auxiliare 0(DE PE CE DRACULUI SA LUCRAM LA ROMANA, ISTORIE, GEOGRAFIEdar noroc cu domnul meu profesor ca ne explica si facem totul acasa, la istorie ni se preda frumos si trebuie doar sa invat dar la geografie ce nabii fac-din fericire pentru mine cunosc harta europei si a romaniei deci nu am probleme majore-)
2. sunt pe uman si dau bacalaureatul la istorie si in loc sa facem evenimentele in ordine cronologica, le facem o tocanita cu de toate...

8 răspunsuri:
anonim_4396
| anonim_4396 a răspuns:

Este unul bun, doar ca unor profesori nu le pasa, iar altii vor sa lase de la ei pentru a fi bine.
De exemplu:
1. sunt profesori care iti predau doar pentru ca asa trebuie, e problema ta daca ai inteles. Iar tu, pentru ca nu stii, trebuie sa dai bani pentru pregatire. Acum nu mai e cazul pentru ca exista proiectul ala. Stii la ce ma refer.
2. Sunt profesori care lasa de la ei si vor sa faca tot posibilul ca tu sa pricepi ceva, doar ca sunt luati de prosti.
Se mai zice ca scoala/profesorii ii limiteaza pe elevi, nu isi pot spune ideile, nu ii lasa sa fie creativi. Eu nu sunt de acord. Habar nu am ce sa zic la ore, tac si ma gandesc la nemurire cand profesorul ala se chinuie sa imi explice cum sta treaba cu concurenta, marketingul, oferta, legile de compozitie si etc. Spune tu. E vina lor sau a noastra?
Este un sistem mai "liber". Cum ai da-o, tot nu-i bine.

| asperger3 explică (pentru anonim_4396):

Sincer am profesori de nota 20 in clasa. Doar ca sunt tampitii aia din minister ce fac lucruri fara cap ca de exemplu auxiliarele, programa pentru istorie, etc.

| anonim_4396 a răspuns (pentru asperger3):