anonim_4396
| anonim_4396 a întrebat:

Astazi am calcat pe o scandura si nefiind atenta, mi-a intrat un cui ruginit de toata fumusetea in talpa. Problema e ca nu stiu daca este de ajuns sa iau antibiotice. Nu pot calca pe picior decat lateral. Ce sa fac?

7 răspunsuri:
kratos
| kratos a răspuns:

Mergi de urgenta la spital nu te juca cu asta. Trebuie sa-ti faca si un antitetanos si sa bandajeze rana si sa o curete!

miruna-apostol
| miruna-apostol a răspuns:

Nu e de ajuns, ci mai ai nevoie si de un vaccin antitetanos, ca e mai sigur.

Răspuns utilizator avertizat
anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Mergi la doctorul de familie, la urgente o sa stai prea mult, totusi nu e o urgenta. Decat sa regreti mai tarziu mai bine actioneaza acum.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Bună.
Trebuie să mergi la spital, la urgențe (acolo sunt medici, asistenți, infirmieri 24 din 24 de ore, nu contează la ce oră te vei prezenta la camera de gardă).
Cei de acolo îți va trata plaga, o va steriliza, pansa și un vaccin în mușchiul deltoid (în braț) antitetanos (nu doare).
Mergi fără frică. Organismul luptă singur în primele 6-8 ore de la contactul cu corpul străin (germen patogen, bacterie, virus, etc.), după acest interval de timp trebuie intervenit cu tratament de specialitate. Numai medicul îți a prescrie un antibiotic, antiinflamator și când să te prezinți pentru a schimba pansamentul.
Sănătate.
Pa, pa.

anonim_4396
| anonim_4396 explică:

Puneti un nume. eu cui ii raspund? cuiului?

| worms a răspuns:

Nu este de joaca, du-te la urgenta, tetanos-ul este mortal. O sa iti faca un vaccin nedureros si te panseaza... urgent!